سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهاسلایدر اصلیحضور صنایع غذایی بهین آزما شیراز در رتبه‌بندی فعالان اقتصاد ایران

حضور صنایع غذایی بهین آزما شیراز در رتبه‌بندی فعالان اقتصاد ایران

شرکت مهندسی مشاور صنایع غذایی بهین آزما شیراز به منظور تعیین رتبه خود درحوزه فعالیت صنایع غذایی در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرد تا با افزایش شفاف­سازی موجبات بهبود در محیط کسب و کار فراهم آورد .به گزارش رتبه آنلاین،  حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره گروه پارسیان هوشمند و احسان جنتی فرد مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) ، جلسه ای با حضور مدیران ارشد این شرکت در محل شرکت برگزار کردند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

بر همین اساس عملکرد این شرکت براساس مدل رتبه بندی اتاق ایران  در یک فرآیند 45روزه طی سه سال گذشته در چهار حوزه توان اقتصادی، توان رقابتی در کسب و کار، مدیریت و صلاحیت حرفه ای و هم چنین مسئولیت پذیری اجتماعی ومشتری مداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بر پایه این گزارش، جلسه رتبه اولیه شرکت از سوی مجری رتبه بندی و با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ارایه شد.

معرفی شرکت

شرکت مهندسین مشاور صنایع غذایی بهین آزما شیراز در سال 1382 با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه فرمولاسیون محصولات غذایی تأسیس گردید. این شرکت پس از اندک زمانی، فعالیت خود را در زمینه تأمین مواد اولیه و افزودنیهای صنایع گوشت آغاز نمود و با بهرهگیری از دانش فنی تیم کارشناسی خود، به یکی از ارائه دهندگان برتر استابیلایزرهای سوسیس، کالباس و همبرگر در ایران تبدیل شد.

در سال 1389 با هدف خلق محصولات جدید بر پایه مواد اولیه طبیعی و پاسخگویی به نیازهای آتی صنایع غذایی اقدام به تأسیس و راه اندازی واحد تحقیق و توسعه در محل واحد تولیدی شرکت کرد. در سال 1390 با گسترش دامنه فعالیت خود در صنعت لبنیات موفق به طراحی و تولید انواع استابیلایزرهای مورد مصرف در محصولات لبنی از جمله ماست چکیده و کشک بدون آب گیری (whey less) شد.

این شرکت مفتخر به فروش و ارائه انواع مواد اولیه و افزودنیهای صنایع غذایی تحت نظارت و پشتیبانی کارشناسان واحد فنی خود است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید