شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیاعلام گزارش اولیه رتبه‌بندی شرکت داده ورزی فرادیس البرز

اعلام گزارش اولیه رتبه‌بندی شرکت داده ورزی فرادیس البرز

رتبه اولیه شرکت داده ورزی فرادیس البرز از سوی مجری رتبه بندی  وبا حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت در محل این مجموعه برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، رتبه بندی این شرکت توسط مجری رتبه بندی آغاز شده بود و بر همین اساس، جلسه ای با حضور مدیران ارشد این شرکت در محل شرکت برگزار شد؛ تا کم و کیف رتبه‌بندی و نیازمندی های این بخش بررسی شود.

بر پایه این گزارش، جلسه رتبه اولیه شرکت از سوی مجری رتبه بندی و با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ارایه شد.
طبق اعلام گروه پارسیان هوشمند (مجری این رتبه بندی)، در بررسی اولیه شرکت داده ورزی فرادیس البرز امتیاز مناسبی کسب کرده است.
فرشید شکرخدایی مدیرعامل و سبیکه مختارشاهی مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی)  در این جلسه حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

معرفی شرکت
شرکت داده ورزی فرادیس البرز در سال 96 برای نخستین بار در طرح رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرده و موفق به کسب رتبه سیمین یک ستاره شده بود.پس از تغییر مدل رتبه بندی، هم اکنون این شرکت در مسیر رتبه بندی فرار گرفته و در سال 98 اقدام به ثبت نام برای این مهم کرده است.

شرکت داده ورزی فرادیس البرز در سال 1383 با هدف ارایه خدمات نوین بانکداری با تجمیع، تمرکز و بهره گیری از دانش و تخصص مدیران و کارشناسان با تجربه در این حوزه، جهت تولید سخت افزارهای بانکی توسط شرکت خدمات انفورماتیک تاسیس و در سال 1389 با انتقال وظایف معاونت پشتیبانی شرکت خدمات انفورماتیک به این مجموعه چشم انداز جدیدی برای ارائه خدمات پیشرفته به شبکه بانکی کشور با بهره گیری از فناوری اطلاعات ترسیم و فعالیت خود را کامل کرد.

این شرکت دارای پروانه تولید انواع دستگاه های خودکار بانکی و پایانه فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید