جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبررویدادهابرگزاری مراسم سالگرد تختی با حضور مردم، پیشکسوتان و مسئولان

برگزاری مراسم سالگرد تختی با حضور مردم، پیشکسوتان و مسئولان

چهل و نهمین سالگرد درگذشت جهان‌ پهلوان تختی

مراسم سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی به رسم هر ساله با شکوه خاصی در قبرستان ابن بابویه شهرری و بر سر مزار آن مرحوم برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، مراسم پنجاه و یکمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی با حضور تعدادی از مسئولان ورزش،پیشکسوتان کشتی و علاقمندان به رسم و سلوک پهلوان کشتی ایران بر سر مزار آن مرحوم در قبرستان ابن بابویه شهرری برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم جوادی دارنده ۴ طلای جهان و یک برنز المپیک، علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز المپیک، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و همگانی وزارت ورزش، محمدرضا یزدانی خرم رییس اسبق فدراسیون های والیبال و کشتی، شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، جوهری رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای، گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی، مجید خدایی، پهلوان محمدرضا توپچی، علیرضا لرستانی، بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال و تعدادی دیگر از پیشکسوتان کشتی و ورزش و مسئولان شهرری برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از شاعران بر سر مزار تختی اشعاری را در مدح تختی و مردم داری و مرام پهلوانی وی سرودند که با استقبال مردم همراه بود.

همچنین تصاویر تختی توسط تعدادی از دوستداران وی میان جمعیت حاضر در مراسم پخش شد.

همچنین در مراسمی که به همین منظور برگزار شد تعدای از دوستان و همدوره ای های جهان پهلوان تختی در سخنانی به ذکر خصایص اخلاقی تختی پرداختند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید