سه‌شنبه 28 فروردین 1403
خانهخبر۳۱ فروردین ماه، تحویل غرفه‌ها به ناشران

۳۱ فروردین ماه، تحویل غرفه‌ها به ناشران

روز اول نمایشگاه کتاب

معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تحویل غرفه‌ها به ناشران خبر داد و مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی هم اعلام کرد که ۳ هزار بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی اسماعیلی‌راد گفت: ناشران می‎‌توانند از روز شنبه (۳۱ فروردین ماه) نسبت به تحویل غرفه‌های خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون کار غرفه‌بندی به پایان رسیده است و ناشران می‌توانند برای تحویل غرفه‌ها و غرفه‌آرایی اقدام کنند.

معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تاکید کرد: افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران روز سه‌شنبه (۳ اردیبهشت ماه) خواهد بود و از روز چهارشنبه (۴ اردیبهشت ماه) نمایشگاه کتاب تهران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

او همچنین درباره ساعات کاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: ساعات کاری نمایشگاه کتاب تهران از ۱۰ صبح تا ۸ شب خواهد بود.
 

ارسال ۳ هزار بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده


همچنین مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال سه هزار بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

ایوب دهقانکار با اشاره به ارسال بسته‌های فرهنگی به مناطق سیل‌زده گفت: تعداد سه هزار بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

وی افزود: این بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر هستند که با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی تهیه شده‌اند.

دهقانکار تصریح کرد: با توجه به حمایت از تولید داخلی در سال نامگذرای شده به نام «رونق تولید»، نوشت‌‎افزارها و لوازم‌التحریر انتخاب شده در بسته‌های فرهنگی از تولیدات شرکت‌های داخلی هستند.

پیش از این با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کمک‌های فرهنگی به مناطق سیل‌زده در دستور کار معاونت امور فرهنگی قرار گرفته بود و نماینده این معاونت از مناطق سیل‌زده گلستان بازدید کرده بود. همچنین مقرر شده است از کتابفروشی‌هایی که در سیل‌های اخیر دچار خسارت وآسیب شده‌اند، مورد حمایت قرار گیرند.

همچنین قرار است در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پویشی به منظور جمع‌آوری اقلام فرهنگی برای مناطق سیل‌زده توسط نهادهای مردمی ایجاد شود.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید