پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادی۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۶/۲۶)

۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۶/۲۶)

۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۶/۲۶)

بورس تهران هفته را مثبت به پایان رساند و در این گزارش ۱۰ خبر مهم بورسی در جریان معاملات امروز گردآوری شده است.

بازدهی دلار بیشتر است یا بورس؟

دلار یا طلا؟! کدام‌یک سود بیشتری می‌دهد؟ این پرسش بسیاری از ایرانی‌هایی است که حالا به دنبال ریزش ارزش ریال با صعود قیمت اسکناس امریکایی و روزگار نه چندان مساعد بورس مواجه شده‌اند. تحلیل‌های کارشناسی در این زمینه حاوی نکات مهمی برای پاسخ به این پرسش است.

 

ارزش روز دارا یکم (۹۹/۰۶/۲۶)

در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بورس تهران، ارز دارایکم افزایش یافت.

 

ارزش روز سهام عدالت (۹۹/۰۶/۲۶)

امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس با رشد ۳۹۵۱۴ واحدی معادل ۲.۳۷ درصدی به یک میلیون و ۷۰۴ هزار و ۱۰۷ واحد افزایش یافت و در پی آن ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت.

 

تمدید مهلت پذیره‌نویسی صندوق ETF پالایشی

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از تمدید مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایش یکم تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ شهریور خبر داد.

 

سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت (۹۹/۰۶/۲۶)

در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بورس تهران شاخص کل رشد کرد و در این گزارش اسامی سهام بورسی که بیشترین افزایش و کاهش قیمت را داشته اند جمع آوری شده است.

 

خبر مهم برای بازار بورس

بر اساس جزییات آخرین جلسه اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی، موضوع سپرده‌گذاری یک درصد از منابع صندوق برای حمایت از بازار سرمایه مورد تاکید قرار گرفت.

 

یک نماد بورسی بازگشایی شد

در حالی که شنیده‌ها در فضای مجازی حاکی از بازگشایی نماد انرژی ۳ بود، اما امروز این نماد بازگشایی شد.

 

سهام بورسی خودرو بخریم؟

گروه خودرویی سهم زیادی در بازار سرمایه دارند و پیش‌بینی می‌شود بازگشایی نمادهای خودرو و خساپا در روز گذشته و نحوه معاملات آنها در صورت ادامه‌دار بودن قدرت در سمت تقاضا می‌تواند به‌زودی این اعتماد را به سرمایه‌گذاران برگرداند.

 

سرمایه گذاران بورس مراقب باشند کلاه سرشان نرود

یک کارشناس فعال در حوزه بورس، گفت: برخی افراد با عنوان سبدگردان به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند و بسیاری از افراد نیز بدون آگاهی به این سودجویان اعتماد می‌کنند، در حالی که سبدگردانی باید توسط شرکت‌های رسمی انجام شود.

 

شرایط به نفع این سهامداران بورسی تغییر کرد

یک کارشناس بازار سرمایه، گفت: دولت در راستای حمایت‌های خود برای کاهش ریسک‌های هیجانی در بازار سرمایه باید درصدد افزایش سطح فرهنگ و آشنایی مردم با بورس باشد تا تازه وارد‌ها از چگونگی سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه آگاهی کامل داشته باشند، در غیر این صورت سود و زیان‌های احتمالی در این بازار می‌تواند به شوک بزرگی برای اقتصاد و سهامداران تبدیل شود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید