جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادی۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۴ تیر ۹۹)

۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۴ تیر ۹۹)

۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۴ تیر ۹۹)
امروز (چهارشنبه) بورس تهران هفته اول تیر را با رشد شاخص پشت سر گذاشت و رکوردشکنی‌های بورس همچنان ادامه دارد.

سهام بورسی که بالاترین رشد قیمت را داشتند (۴ تیر ۹۹)
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه) نمادهای دکیمی، وبهمن، پکویر، وملی، نوری، حکشتی و وکار بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار تجربه کردند.

بورس می‌تازد

شاخص کل بورس در دومین ساعت معاملات امروز با رشد ۲۴ هزار واحدی روبه‌رو شد.

پای رمالان به بورس باز شد

تو چند ماه گذشته مشتری‌های زیادی داشتم که می‌خواستن برای گذاشتن پولشون توی بورس فال بگیرم؛ این جمله را یکی از اینفلوئنسرهای فالگیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام که در پروفایل خود نوشته «کاملا باتجربه و ۱۰۰درصد تضمینی به ما می‌گوید.

شروط معافیت صنایع از پرداخت مالیات

شیوع ویروس کرونا چند نکته مهم و کلیدی را ثابت کرد. اول آن که نشان داد که اگر موانع از جلوی پای تولیدکنندگان برداشته شود، آنها با وضعیت بهتری می‌توانند تولید کنند. از سویی شیوع کرونا باعث شد ایران در زمینه تجارت الکترونیکی به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کند.

جزییاتی از قیمت‌ گذاری املاک در بورس

معاون وزیر راه وشهرسازی، گفت: قیمت‌گذاری املاک در بورس شامل زمین و یا بازار اجاره نمی‌شود و ما برای کنترل قیمت این بازار طرح‌هایی را تهیه کرده‌ایم.

عرضه‌های اولیه از مالیات معاف شدند

با تایید مقام معظم رهبری، شرکت هایی که در سال ۹۹ وارد بورس شوند و ۲۵ درصد سهام را به‌صورت شناور عرضه کنند از بخشودگی مالیاتی سنوات قبل برخوردار خواهند شد.

خبر خوش برای بورس بازان

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه روند کلی بازار صعودی است، گفت: سهامداران تازه‌وارد نباید نگران اصلاح عمیق و ایجاد صف‌های فروش طولانی باشند.

تکذبیه وزارت اقتصاد درخصوص سهام عدالت

معاونت امور بانکی بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد ادعای خرید سهام عدالت به قیمت ارزان توسط بانک‌ها را تکذیب و به مردم توصیه کرد: فریب اخبار جعلی و کذب در رابطه با قیمت ناچیز سهام عدالت را نخورند.

خبرهای خوش برای دارندگان سهام عدالت

مدیرعامل کارگزاری فارابی و سامانه سعدی، گفت: سری دوم و اصلی وجوه سهام عدالت امروز به حساب حدود ۵۰ هزار نفر واریز می‌شود که با واریز این مرحله احتمالا بخش زیادی از افرادی که در ابتدا درخواست فروش داده بودند به وجوه خود می‌رسند.

به هر نفر چند سهم وپویا رسید؟

در جریان عرضه اولیه سهم «وپویا» حداکثر به هر کد (نفر) تعداد ۲۲۹ سهم در سقف قیمت ۴۱۰۰ ریال تعلق گرفته است که ارزش تقریبی آن حدود ۹۴۵۰۰ تومان می‌شود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید