جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبررویدادهایک کتاب‌اولی در لیست پرفروش‌های آمازون

یک کتاب‌اولی در لیست پرفروش‌های آمازون

گلندی وندرا

«جایی که جنگل با ستارگان ملاقات می‌کند» نام اثر اول نویسنده آمریکایی است که توانسته به لیست کتاب‌های پرفروش آمازون در بخش داستانی راه پیدا کند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، کتاب اول «گلندی وندرا» برای سومین هفته متوالی در لیست ۲۰ کتاب پرفروش آمازون که به صورت هفتگی منتشر می‌شود قرار دارد.

«جایی که جنگل ستارگان را ملاقات می‌کند» داستان زنی را روایت می‌کند که پس از مرگ مادرش و مبارزه خودش با سرطان به تحقیق دانشگاهی خود درباره پرندگان در«ایلینوی» مشغول می‌شود تا به خود ثابت کند سختی‌هایی که از سر گذرانده او را در هم نشکسته است. او از سپیده‌دم تا غروب خود را در کار غرق می‌کند تا این‌که حضور دختری مرموز با پای برهنه و بدنی مملو از کبودی، تنهایی او را از بین می‌برد.

دخترک که خود را « اورسا»‌ می‌نامد مدعی می‌شودکه از سوی ستارگان برای آن‌که شاهد پنج معجزه باشد فرستاده شده است. «جوآنا» تصمیم می‌گیرد تا زمانی که از گذشته این دختر اطلاعات کافی به‌دست آورد از او مراقبت کند، اما هر چه زمان بیشتری با یکدیگر صرف می‌کنند سوالات بیشتری ذهن «جوآنا» را مشغول می‌کند. برای مثال چطور کسی که حتی سواد خواندن ندارد آثار شکسپیر را می‌شناسد؟ چرا زمان حضور او اتفاقات خوبی به وقوع می‌پیوندد؟

اما زمانی که «‌اورسا»‌ به معجزه پنجمش نزدیک می‌شود، گذشته خطرناک او نیز نزدیک می‌شود. زمانی که این اتفاق به وقوع بپیوندد تمام رازهای دردناک آن‌ها آشکار خواهد شد و سرنوشت‌شان به دست ستارگان رقم خواهد خورد.

«گلندی وندرا» نویسنده این اثر پیش از آن‌که نوشتن را آغاز کند به عنوان یک متخصص گونه‌های در خطر انقراض پرندگان در ایالت «‌ایلینوی» مشغول به کار بود. کتاب «‌جایی که جنگل ستارگان را ملاقات می‌کند» اولین اثر او است.

در رده‌ اول تا سوم این لیست «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند»‌ نوشته «دلیا اونز»، «‌افسانه‌ اسکاندیناوی» نوشته «نیل گیمن» و «‌بیمار ساکت» نوشته «‌الکس مایکلیدس»‌ قرار دارند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید