جمعه 31 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیگران‌ترین هتل‌ها در کدام شهرها هستند

گران‌ترین هتل‌ها در کدام شهرها هستند

برای افرادی که سفر می‌کنند، هزینه اقامت در هتل یکی از مهم‌ترین هزینه های سفر است. به همین دلیل اطلاع داشتن در مورد متوسط هزینه هتل در شهرهای مختلف می‌تواند تصویر خوبی از هزینه  سفر آنها ارایه دهد و حتی در تصمیم گیری در مورد سفر هم  تاثیر بگذارد.

به گزارش رتبه‌آنلاین به نقل از  مرکز مطالعات HRS ،متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل در شهر نیویورک امریکا برابر با ۳۰۶ دلار است.این شهر که رکورددار بالاترین هزینه اقامت در هتل در دنیا است، یکی از بزرگترین و مهمترین مراکز مالی امریکا است . دومین شهر گران دنیا از نظر هزینه اقامت در هتل، شهر واشنگتن، پایتخت کشور امریکا است. مردم برای یک شب اقامت در هتل های این شهر باید ۲۸۲ دلار بپردازند.

سومین شهر این فهرست شهر سیدنی است که متوسط هزینه‌ای که برای هر شب اقامت در هتل‌های سیدنی باید پرداخته شود برابر با ۲۴۰ دلار امریکا اعلام شده است. در جایگاه چهارم این فهرست شهر توکیو پایتخت کشور ژاپن قرار دارد که متوسط هزینه هر شب اقامت در هتل در این شهر برابر با ۲۲۰ دلار امریکا اعلام شده است. لندن پنجمین شهر این فهرست است و هر مسافر برای یک شب اقامت در هتل‌های لندن باید ۲۱۷ دلار بپردازد.

مطالعات نشان می‌دهد در میان ده شهر گران دنیا از نظر متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل، سه شهر در امریکای شمالی هستند ،دو شهر  در قاره آسیا واقع شده‌اند، یک شهر در استرالیا است و چهار شهر در قاره اروپا واقع شده اند. شهرهای اروپایی این فهرست  لندن، زوریخ، اوسلو و کپنهاگ هستند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید