پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیگران‌ترین قرارداد یک شرکت آلمانی با بی‌ام‌و

گران‌ترین قرارداد یک شرکت آلمانی با بی‌ام‌و


شرکت خودروساز بی‌ام‌و آلمان به تازگی از قرارداد جدیدی با شرکت زد اف برای تامین جعبه دنده محصولاتش خبر داده که به گران‌ترین قرارداد این شرکت معروف شده است.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، با توجه به جنگ تجاری که میان ایالات متحده آمریکا و اروپا درگرفته است، بسیاری از شرکت‌ها بخصوص خودروسازان نیاز به یک تأمین کننده و شرکت جدیدی که قطعات آنها را با صرفه اقتصادی بیشتر و بهتر به تولید برساند، پیدا کردند کهبی‌ام‌و آلمان نیز از این قاعده مستثنی نبود و مدت‌ها بود که به دنبال یک تأمین کننده جدید برای تولید جعبه دهنده یا گیربکس برای محصولاتش بود که در نهایت، با شرکت ZF به توافق رسید و گران‌ترین قرارداد تاریخ این شرکت آلمانی را رقم زد.

با اینکه هنوز اطلاعات و جزئیات دقیق این قرارداد مشخص و رسانه‌ای نشده است، به نظر می‌رسد که این قرارداد ارزش چند ده میلیارد یورویی دارد و بدین ترتیب انتظار می‌رود رکورد جدیدی برای این کمپانی آلمانی را ثبت خواهد کرد.

بر اساس گزارشی که در سایت اتوماتیو نیوز امده است، با توجه به فاصله مسافتی کمی که میان کارخانه این دو شرکت بزرگ آلمانی وجود دارد، به نظر می‌رسد صرفه اقتصادی بسیاری برای بی‌ام‌و داشته باشد و سودآوری بیشتری را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

تنها اطلاعاتی که از این توافق و قرارداد منتشر شده است، تولید جعبه دنده‌های اتوماتیک مخصوص خودروهای بنزینی و الکتریکی است که تا سال ۲۰۲۲ میلادی در Saarbrucken به تولید خواهند رسید و بعد از آن دو خط تولید در چین و آمریکا نیز به آن اضافه خواهد شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید