پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهتصویرخوانگرانقیمت ترین خودرو‌ی جهان را بشناسید

گرانقیمت ترین خودرو‌ی جهان را بشناسید

گرانقیمت ترین خودرو‌ی جهان را بشناسید +عکس

این‌بار گران‌قیمت‌ترین خودروی شرکت رولز رویس خبر ساز شد.

رولز رویس یک شرکت خودروساز بریتانیایی است، که در زمینه مهندسی، طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۱۹۰۶ توسط چارلز رولز و هنری رویس، تحت نام رولز رویس تأسیس شد. شرکت رولز رویس از سال ۱۹۱۴ بخش طراحی و تولید موتورهای هوا گرد را نیز به خط تولید کارخانه‌های خود اضافه کرد. این شرکت با ساختن خودروهای لوکس، مشتری‌های خاصی برای خود دارد.

شرکت رولز رویس با تولید گران‌قیمت‌ترین خودروی خود به دنیا ثابت کرد که دقیقا همان ماشینی را ارایه می‌دهد که مشتری او می‌خواهد. Rolls-Royce Sweptail با قیمت ۱۳ میلیون دلار گران‌قیمت‌ترین خودروی فروخته شده در تاریخ است. ساخت این خودرو ۴ سال زمان برده است و برای یکی از مشتریان بسیار خاص این شرکت است که نام او فاش نشده است. تنها یک مدل از این خودرو طراحی شده است. خودروهای مختلفی هستند که در دسته‌ی خودروهای لوکس قرار می‌گیرند اما هیچ‌کدام نمی‌تواند ادعا کند گران‌قیمت‌تر از Sweptail است.
این خودرو دارای یک سقف شیشه ای پانوراما و طراحی به سبک نسل خودروهای  ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ است. این خودرو منحصر به فرد است. مدیر عامل شرکت Rolls-Royce Motor Cars گفت: “Sweptail یک خودرو خیره‌کننده است. ما با دقت به خواسته مشتریان خاص خود گوش می‌دهیم و دقیقا خودرویی را طراحی می‌کنیم که آن‌ها می‌خواهند.”
هیچ جزییاتی در مورد اینکه هزینه‌های ماشین برای نگهداری و بیمه چه مقدار است فاش نشده است، اما مطمئنا خودرویی با این قیمت هزینه‌های بالایی هم دارد. در ادامه چند عکس از این خودروی سوپر لوکس را مشاهده می‌کنید:

گرانقیمت ترین خودرو‌ی جهان + فیلم

گرانقیمت ترین خودرو‌ی جهان + فیلم

گرانقیمت ترین خودرو‌ی جهان + فیلم

گرانقیمت ترین خودرو‌ی جهان + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید