پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبررویدادهاکنسرت مهران مدیری تمدید شد

کنسرت مهران مدیری تمدید شد

جدیدترین کنسرت مهران مدیری که قرار است فردا ۳۱ مرداد ماه در دو نوبت ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شود به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد و قرار است مدیری علاوه بر کنسرت فردا در روز پنج شنبه اول شهریور ماه نیز در دو نوبت ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه برود.

مهران مدیری خواننده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا با برنامه “دورهمی” باری دیگر نظر مخاطبان زیادی را به قدرت خود در اجرا جلب کرد، این بار تصمیم به برگزاری کنسرت گرفته است.

به گزارش رتبه آنلاین از میزان، جدیدترین کنسرت مهران مدیری که قرار است فردا ۳۱ مرداد ماه در دو نوبت ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شود به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد و قرار است مدیری علاوه بر کنسرت فردا در روز پنج شنبه اول شهریور ماه نیز در دو نوبت ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه برود.

برگزاری کنسرت مجری برنامه دورهمی/مهران مدیری این بار در جایگاه خواننده روی صحنه می‌رود
مدیری فردا چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در برج میلاد تهران با طرفداران صدایش دیدار کرده و روی صحنه می‌رود. فروش بلیت‌های این برنامه از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۵ مرداد آغاز شده است.

در کنسرت پیش روی مهران مدیری افرادی چون، نیما حمیدی (نوازنده درامز)، جابر خدایاری (نوازنده پرکاشن)، بابک ریاحی پور (نوازنده گیتارباس)، مسعود همایونی (نوازنده گیتار الکتریک)، سامان احتشامی (نوازنده پیانو) و ساسان هاشمی (نوازنده کیبورد) از اعضای ارکستر مهران مدیری در این برنامه خواهند بود.

برگزاری کنسرت مجری برنامه دورهمی/مهران مدیری این بار در جایگاه خواننده روی صحنه می‌رود
تمدید کنسرت مهران مدیری پنجشنبه اول شهریور ماه در دو نوبت ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید