جمعه 31 فروردین 1403
خانهاینفوگرافیکدام موبایل بهترین و قوی‌ترین باتری را دارد؟

کدام موبایل بهترین و قوی‌ترین باتری را دارد؟

کدام موبایل بهترین و قوی‌ترین باتری را دارد؟

سازنده گوشی تلفن همراه energizer به زودی از مدل جدید موبایل خود که باتری آن ۱۸هزار میلی‌آمپر است و قدرتمندترین باتری تاریخ است، رونمایی خواهد کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، سازنده گوشی موبایل energizer به تازگی اعلام کرد که قدرتمندترین باتری جهان را تولید کرده است که در 25مارس، در کنگره جهانی موبایل که در بارسلون برگزار می‌شود از آن رونمایی می‌کند. میزان ظرفیت باتری این گوشی که مدل آن Power Max نام دارد، 18هزار میلی‌آمپر در ساعت است که از گوشی‌های هوشمند با باتری بزرگ همچون  Xiaomi Mi Max 2 (5300میلی‌آمپر در ساعت) یا Motorola Moto E5 Plus (5هزار میلی‌آمپر در ساعت) نیز پیشی گرفته است.

اما مقیاس میلی‌آمپر در ساعت به تنهایی نمی‌تواند میزان نگه‌داری باتری را به طور کامل بسنجد. عواملی همچون اندازه صفحه نمایش، میزان وضوح و چگونگی کارایی دستگاه نیز در سنجش این قدرت دخیل هستند.

آمار ارائه شده که از وب‌سایت رسمی phone Arena اقتباس شده است، قدرتمندترین گوشی‌های تلفن همراه را از نظر میزان قدرت باتری نشان می‌دهد. درحالی که گوشی energizer max هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است، اما انتظار می‌رود به دلیل افزایش فوق‌العاده میلی‌آمپر آن، بسیار قدرتمندتر از گوشی‌های موبایل دیگر باشد.

در نمودار زیر 10گوشی موبایل برتر از نظر میزان قدرت باتری معرفی شده‌ است؛

قدرتمندترین باتری موبایل متعلق به کدام مُدل‌هاست؟

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید