پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریکدام بخش‌های هرمزگان امروز و فردا تعطیل هستند؟

کدام بخش‌های هرمزگان امروز و فردا تعطیل هستند؟


به دلیل ورود سامانه بارشی به استان و احتمال وقوع سیل به ویژه در شرق هرمزگان برخی بخش ها و ارگان‌ها در استان هرمزگان امروز و فردا تعطیل اعلام شد.

کلیه مدارس شرق هرمزگان شنبه تعطیل است

به گزارش رتبه آنلاین از  ایسنا، استانداری هرمزگان با صدور اطلاعیه ای تمامی مدارس نوبت امروز شرق هرمزگان را تعطیل اعلام کرد.

‌در اطلاعیه استانداری هرمزگان آمده است:

به اطلاع مردم شریف استان هرمزگان می رساند، به دلیل ورود سامانه بارشی به استان و احتمال وقوع سیل به ویژه در شرق هرمزگان، تمامی مدارس شهرستان های شرقی استان شامل میناب، رودان، بشاگرد، سیریک و جاسک در روزهای شنبه مورخ ۲۴/ ۱ /۹۸ و یکشنبه مورخ ۲۵/ ۹۸/۱ تعطیل خواهند بود.

تعطیلی کلاس های درس دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان ‌

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان هرمزگان هم از تعطیلی کلاس های درس دانشجویان این دانشگاه در نوبت فردا خبرداد.

دکتر آریانا در گفت و گو با ایسنا، ‌افزود: برابر اعلام ستاد بحران استان به دلیل ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل، کلیه کلاسهای درس این دانشگاه صبح و بعداز ظهر شنبه  24  فروردین شهرستان تعطیل است.

وی اظهار کرد: تعطیلی یا دایر بودن کلاس های درس در روز یکشنبه تاریخ 25 فروردین 98 متعاقبا اعلام می شود.

تعطیلی تمامی کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بندرعباس و شرق هرمزگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم گفت: تمامی کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بندرعباس و شرق هرمزگان تعطیل شد.

دکتر مهدی باقری در گفت و گو با ایسنا، ‌افزود: برابر اعلام ستاد بحران استان به دلیل ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل، کلیه کلاس‌های صبح و بعداز ظهر شنبه‌ 24  فروردین شهرستان های بندرعباس، جاسک، میناب، رودان و سیریک تعطیل است.

وی اظهار کرد: تعطیلی یا دایر بودن کلاس های درس در روز یکشنبه تاریخ 25 فروردین 98 متعاقبا اعلام می شود.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: بخش اداری این دانشگاه در سراسر استان هرمزگان دایر است.

تمامی کلاس های آموزشی دانشگاه پیام نور در بندرعباس و شرق هرمزگان تعطیل شد

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز گفت: تمامی کلاس های آموزشی این دانشگاه در بندرعباس و شرق هرمزگان شنبه 24 فروردین تعطیل است.

دکتر محمد خیری در گفت و گو با ایسنا، ‌افزود: به اطلاع می رساند، برابر اعلام ستاد بحران استان به دلیل ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل، کلیه کلاسهای صبح و بعداز ظهر فردا شنبه  24  فروردین شهرستان های بندرعباس، جاسک، میناب، رودان و سیریک تعطیل است.

وی اضافه کرد: تعطیلی یا دایر بودن کلاس های درس در روز یکشنبه تاریخ بیست و پنجم فروردین 98 متعاقبا اعلام می شود.

خیری همچنین با اشاره به دایر بودن بخش اداری این دانشگاه در سراسر استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: به تمامی فرمانداران شهرستان ها اعلام شده در صورت نیاز نیز علاوه بر استفاده از ظرفیت کارکنان این دانشگاه جهت اقدامات امدادی، تمامی فضاهای این دانشگاه جهت اسکان اضطراری نیز در خدمت شهروندان خواهد بود.

تعطیلی کلاس های درس دانشجویان دانشگاه هرمزگان

رئیس دانشگاه هرمزگان هم از تعطیلی کلاس های درس دانشجویان این دانشگاه در نوبت فردا خبرداد.

دکتر علی اکبر شیخی در گفت و گو با ایسنا،‌ افزود: با توجه به ورود سامانه فعال بارشی و صدور اخطاریه های متعدد هواشناسی استانی و کشوری کلیه کلاس های درس دانشگاه هرمزگان در روز شنبه تاریخ بیست و چهارم فروردین 98 تعطیل است.

وی اظهار کرد: لازم به ذکر است تعطیلی یا دایر بودن کلاس های درس در روز یکشنبه تاریخ بیست و پنجم فروردین 98 متعاقبا اعلام می شود.

رئیس دانشگاه هرمزگان پیش از این تعطیلی کلاس های درس دانشجویان مجتمع آموزش عالی میناب خبرداده بود.

همچنین فرماندار و رئیس شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک به ایسنا گفت: با توجه به وضعیت جوی و بارندگی هاو اخطاری های هواشناسی و مدیریت بحران استان کلیه کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان جاسک در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس نواحی یک و دو بندرعباس

مدارس نواحی یک و دو بندرعباس تعطیل شد.

‌در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان آمده است:

«به اطلاع می رساند، برابر اعلام ستاد مدیریت بحران استان به دلیل ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل، تمامی مدارس نواحی یک و دو بندرعباس در روزهای شنبه و یکشنبه 24 و  25  فروردین تعطیل است.»

کلاس های مجتمع آموزش عالی میناب امروز تعطیل است

رئیس دانشگاه هرمزگان هم گفت: کلاس های درس دانشجویان مجتمع آموزش عالی میناب دانشگاه هرمزگان  فردا تعطیل است.

دکتر علی اکبر شیخی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به ورود سامانه فعال بارشی و صدور اخطاریه های متعدد هواشناسی استانی و کشوری کلیه کلاس های درس مجتمع در روز شنبه تاریخ ‌24 فروردین 98 تعطیل است.

وی اظهار کرد: لازم به ذکر است تعطیلی یا دایر بودن کلاس های درس در روز یکشنبه تاریخ 25 فروردین 98 متعاقبا اعلام می شود.

رئیس دانشگاه هرمزگان در خصوص وضعیت دایر بودن کلاس های این دانشگاه در بندرعباس نیز خاطرنشان کرد: کلاس های نوبت امروز شنبه دانشگاه هرمزگان دایر است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید