شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیکاربران فیسبوک از 2 میلیارد نفر در ماه گذشت

کاربران فیسبوک از 2 میلیارد نفر در ماه گذشت

ارتباط در دنیای امروز شکل تازه‌ای به خود گرفته است. ارتباط  امروز بیشتر ارتباط از طریق دنیای مجازی است و فیس بوک را می‌توان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی با میلیونها کاربر فعال دانست.

به گزارش رتبه‌آنلاین به نقل از سایت استاتیستا، در فصل سوم سال ۲۰۱۷ میلادی شمار کاربران فعال  فیس‌بوک در هر ماه به ۲.۰۷ میلیارد نفر رسید که نسبت به فصل سوم سال ۲۰۰۸ میلادی یعنی اولین زمان تهیه آمار ۲۰ برابر شده است. کاربران فعال  افرادی هستند که در یک ماه مورد مطالعه حداقل یک بار به حساب کاربری فیس‌بوک خود وارد شده‌اند. افرادی که دارای حساب کاربری فیس‌بوک هستند ولی در این شبکه اجتماعی فعال نیستند در آمارگیری جایی ندارند.

بالغ لر دو میلیارد نفر کاربر فعال فیس بوک

در فصل سوم سال ۲۰۱۲ میلادی، برای اولین بار شمار کاربران فعال فیس‌بوک از مرز ۱ میلیارد نفر در هر سال فراتر رفت و توانست عنوان اولین شبکه مجازی با بالغ بر یک میلیارد نفر کاربر در هر ماه را از آن خود کند. سرعت رشد فیس‌بوک در شبکه‌های مجازی به اندازه‌ای بود که باعث شد از دیگر رقبایش فاصله زیادی بگیرد و درآمد زیادی برای بینان‌گذاران خود ایجاد کند.

هم‌اکنون ۱.۷۴ میلیارد کاربر فعال فیسبوک، از طریق تلفن‌های هوشمند به این شبکه  اجتماعی متصل هستند که در مقایسه با دیگر شبکه‌های اجتماعی رقم بسیار بالایی است.

فیس‌بوک که پرطرفدارترین شبکه  اجتماعی در دنیا محسوب می‌شود و بنیانگذار ان در میان جوان‌ترین ثروتمندان دنیا قرار دارد، در فصل سوم سال ۲۰۰۸ میلادی تنها ۱۰۰  میلیون کاربر فعال در هر ماه داشت ولی شمار کاربران این شبکه مجازی با سرعت زیادی رشد کرد. نکته مهم این است که رشد شمار کاربران فعال فیس‌بوک از سال ۲۰۰۸ میلادی تا کنون  پیوسته و افزایشی بود ولی سرعت این رشد در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ میلادی  نسبت به سالهای دیگر بیشتر بود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید