پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیانتشاراتچگونه به چیزهای عجیب بیندیشیم؟

چگونه به چیزهای عجیب بیندیشیم؟


 همیشه کسانی هستند که با موهای سیخ شده و چشمانی گرد، خیره به آسمان شب یا در تودرتوهای اتاقی تاریک، با تجربه ای وصف ناپذیر مواجه شده‌اند و هربار از خود پرسیده‌اند: ” آیا واقعی بود؟”

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا،”چگونه به چیزهای عجیب بیندیشیم” عنوان کتابی است که برای کسانی نوشته شده‌است، که درباره‌ی UFO (اشیای ناشناس پرنده)، پدیده‌های فراحسی، سفر در زمان، تناسخ، عرفان، طب سوزنی، عنبیه نگری، آزمایشات باور نکردنی در فیزیک کوانتوم و هزاران چیز غیر عادی دیگر شنیده‌اند و مدام از خود می‌پرسند “آیا واقعی بود؟”.

بیش از همه این کتاب برای کسی است که همانند انشتین عقیده دارد که زیباترین تجربه‌ای که می‌توانیم داشته باشیم، حس راز آلود است و همانند خود او کسانی جرات پرسیدن سوال هایی دشوار را دارد، که از این رازها به پاسخ ها دست‌ یابد.

اما باید بدانیم که این کتاب گرچه تعدادی از این پاسخ‌ها را عرضه می کند؛ اما در اصل برای  پاسخگویی به چنین سوالاتی نوشته نشده‌است؛ بلکه این کتاب درباره‌ی دستیابی به پاسخ است؛ اینکه چگونه راستی و درستی برخی از تاثیرگذارترین، رازآلودترین، تحریک کننده ترین و سردرگم کننده ترین معماها را که تاکنون به آنها برخورده اید، محک بزنید.

این کتابی است درباره ی نحوه ی اندیشیدن شفاف و انتقادی پیرامون همه ی رخدادهای نامعمول، ترسناک، شگفت انگیز، عجیب و مسخره، واقعی یا ادعایی، که از علم، شبه علم، علم غیب، پارانرمال، عرفان و معجزه سر بر می آورند که نویسندگان آنها را چیزهای عجیب و غریب می‌نامند.

کتاب  “چگونه به چیزهای عجیب بیندیشیم”، که نویسنده آن را در ۹ فصل تالیف کرده‌است و لازم به ذکر است که هر فصل از مثال ها، پرسش ها و پاسخ های فراوانی تشکیل شده که به درک موضوع مورد بحث کمک بسیاری خواهدکرد.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید