پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبرورزشیپیش بینی مرکز آماری از جدول رده بندی المپیک ۲۰۲۰

پیش بینی مرکز آماری از جدول رده بندی المپیک ۲۰۲۰


مرکز آماری Gracenote پیش بینی کرد آمریکا با کسب ۱۲۶ مدال از جمله ۵۱ طلا در صدر جدول رده بندی المپیک ۲۰۲۰ قرار گیرد.

به گزارش رتبه آنلاین، ایسنا و به نقل از گاردین، بازیهای المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان از یک سال دیگر در توکیو ژاپن آغاز می شود و ورزشکاران کشورهای مختلف از سراسر جهان گرد هم می آیند تا قدرت و هنر خود را به رخ بکشند.

مرکز آماری Gracenote که کار محاسبه و تحلیل رشته های مختلف ورزشی را در سراسر جهان بر عهده دارد، پیش بینی به روزی از رقابت های سال آینده کرد. در این پیش بینی این فرض آورده شده است که بازیهای المپیک امروز با شرایط فعلی برگزار شود چه اتفاقاتی رخ می دهد و کدام ورزشکاران توانایی کسب چه مدالی دارند.

آمریکا در این پیش بینی با کسب ۵۱ طلا، ۳۴ نقره و ۴۱ برنز در صدر جدول رده بندی نهایی قرار گرفته است. چین در رده دوم و ژاپن در رده سوم قرار می گیرند. ژاپن با توجه به جمعیت کمتر از آمریکا و چین در رتبه بسیار خوبی قرار گرفته است.

در دوره قبل در ریو این مرکز ۳ کشور نخست رده بندی را به درست و ۸ پیش بینی از ۱۰ پیش بینی کشورهای نخست را به درستی انجام داده بود.

حضور ورزشکاران زن در این دوره تقریبا برابر با مردان بوده و کشورهایی که در زمینهه ورزش زنان کم کاری کردند، در جدول رده بندی توزیع مدال ها با شکست روبرو خواهند شد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید