جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیپیام تبریک پوتین به ماکرون

پیام تبریک پوتین به ماکرون

پوتین رئیس جمهور روسیه سه شنبه در تماسی تلفنی پیروزی تیم ملی فرانسه در نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را به ماکرون همتای فرانسوی خود تبریک گفت.

به گزارش رتبه آنلاین از میزان، سرویس خبری کارخ کرملین امروز اعلام کرد که پوتین رئیس جمهور روسیه سه شنبه در تماسی تلفنی پیروزی تیم ملی فرانسه در نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را به ماکرون همتای فرانسوی خود تبریک گفت.
فرانسه در بازی شب گذشته خود در مقابل بلژیک در در سن پترزبورگ توانست با یک گل این تیم را شکست داده و به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ راه پیدا کند. آن‌ها در فینال با انگلیس یل کرواسی دیدار خواهند کرد.
سرویس خبری کاخ کرملین چهارشنبه گفت: «درست دقایقی پس از دیدار نیمه نهایی میان فرانسه و بلژیک ولادیمیر پوتین در تماسی تلفنی به امانوئل مکرون رئیس جمهور کشور فرانسه که برای تماسای این رقابت‌ها به روسیه سفر کرده است، تبریک گفت. وی تبریکی به ماکرون و همه هواداران تیم ملی فرانسه برای پیروزی تیمشان در رقابت با بلژیک و عملکرد خوبشان در جام جهانی صمیمانه تبریک گفت.»
براساس اعلام سرویس خبری کرملین، پوتین با پرنس فیلیپ پادشاه بلژیک که او نیز برای تماشای بازی تیمش به روسیه سفر کرده، نیز تماس گرفت و گفت: «بلژیک در رقابت‌های جام جهانی عملکرد سطح بالایی از خود به نمایش گذاشت.»
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید