جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریپشیمانی از رای به روحانی؛آری یا خیر؟

پشیمانی از رای به روحانی؛آری یا خیر؟

در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ف بحث پشیمانی از رای به روحانی به صورت فراگیری از سوی طیف مخالفان روحانی مطرح شد و در رسانه های مجازی پر بیننده شد.

به گزارش رتبه آنلاین، این بحث از سال 96 و با هدایت برخی رسانه های اصولگرا آغاز شد و در پی برخی نا ملایمات و مشکلات اقتصادی، میان مردم هم به بحث روز بدل شد.

وقایع دی ماه سال 96 این مقوله را داغ تر از قبل کرد و حالا پس از ترک برجام از سوی ترامپ، این بحث در سالگرد اولین سال بعد از انتخابات دوباره پر طرفدار شده است.

در این حوزه برخی از رای دهندگان و حتی کسانی که رای نداده اند و یا به روحانی اقبالی نداشته اند، در صدد القای این موضوع هستند که مردم از رای به روحانی پشیمان شده اند؛ حال انکه نگاهی به برخی پشت ها در صفحه های مجازی و نظر سنجی ها چیز دیگری را نشان می دهد .

بر پایه این گزارش، ریزش آرای روحانی به نسبت سال گذشته قابل درک است اما این موضوع القایی که اگر امروز انتخابات برگزار می‌شد رقیب روحانی رای می آورد، اندکی از واقعیت به دور و با اهداف سیاسی دنبال می شود.

در این خصوص  طی سال گذشته، برخی  از چهره ها  در صفحات اجتماعی خود، پست هایی را منتشر کرده اند که در آن از رای به روحانی ابراز پشیمانی می کنند.

به عنوان‌مثال، «باران کوثری» ،«مهرداد صدیقیان» «فرهاد آئیش» ،«حدیث میرامینی»،«مجید صالحی» و «نوید محمدزاده» و علی کریمی از چهره های منتقدی بودند که پیش از این در خصوص پشیمانی از رای خود نوشتند .

اما حالادر آیتانه سالگرد انتخابات بسیاری از چهره ها در شکه های اجتماعی در خصوص فشارهای سیاسی موضعی تازه گرفته اند و انتقادهای خود را با توجه به رای خود مطالبه می‌کنند.

در این میان ان چیزی که روشن است این است که گکپین پشیمانی از رای در ورای خود سیاسی کاری های خاصی دارد که نیازمند بررسی از سوی اهالی سیایت است .

در سوی دیگر هم تیم آقای روحانی باید پاسخگوی رای دهندگان خود باشد تا این بازی سیاسی به نفع مردم شود نه اینکه مردم مطالبات به حقشان تضعییع شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید