جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیورود دوباره دلاربه کانال ۴هزار و ۶۰۰تومانی

ورود دوباره دلاربه کانال ۴هزار و ۶۰۰تومانی

بازار فردوسی و سبزه میدان امروز شاهد رشد قیمت ها بود.

به گزارش رتبه آنلاین، بهگزارش خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه در بازار تهران ، در یازدهمین روز بهمن ماه بارشد قیمت ها مواجه بود. بهای دلار نیز در بازار آزاد رشدی قابل توجه را تجربه کردبه طوری که هر دلار در بازار آزاد افزایشی در حدود 34 تومان را شاهد بود .

هر قطعهسکه تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و 492 هزار و پانصد تومان رسید که هر چندنسبت به هفته های قبل رقم کمتری است اما نسبت به روز گذشته رشدی 5 هزار تومانی راشاهد بود. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز یک میلیون و 452 هزار تومانقیمت خورد که نسبت به روز گذشته افزایشی هزار تومانی را نشان می دهد.

هر قطعهنیم سکه و ربع سکه در بازار 732 هزار تومان و 437 هزار تومان قیمت دارد. هر دلارآمریکا نیز در بازار به قیمت 4606 تومان فروخته می شود.

خبرهایرسیده از بازار جهانی طلا نیز حکایت از آن دارد که قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه و در آستانهسخنرانی مهم رئیس جمهور آمریکا و اعلام نتایج نشست فدرال رزرو با تغییر چندانی روبرونشده است. تقویت ارزش دلار و افزایش بهره اوراق قرضه آمریکا فشار زیادی را بر قیمتجهانی طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش دونالدترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار است امروز سخنرانی سالیانه خود را انجام دهد. از سویدیگر نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا نیز امروز عصر اعلام خواهد شد.

بر این اساس قیمت هر اونسطلا امروز بدون تغییر نسبت به سه شنبه به 133 دلار رسیده است.

هر گرم طلای 18 عیار نیزدر بازار با کمتر از 500 تومان افزایش به قیمت 144 هزار و 750 تومان فروخته شد.جداول زیر نشان دهنده قیمت طلا و سکه و ارز در میانه روز هستند.

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید