جمعه 10 فروردین 1403
خانهاخبار روزوای به حال فروشندگانی که کالاهایشان برچسب قیمت ندارد

وای به حال فروشندگانی که کالاهایشان برچسب قیمت ندارد

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: مردم از خرید کالاهایی که قیمت روی آنها درج نشده خودداری کنند.

به گزارش رتبه آنلاین، سیامک آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی از صنوف استان، اظهار کرد: این طرح از 10 آذر شروع شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در فرایند اجرای این طرح، ناظران این سازمان با بازدید سرزده از صنوف استان عملکرد آنها را رصد می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان در اجرای این طرح گفت: هر چند ناظران چگونگی فعالیت واحدهای صنفی را زیر نظر دارند ولی بدون شک تعداد این ناظران پاسخگوی رصد ذره بینانه کلیه واحدهای صنفی نیست.

این مسئول تاکید کرد: بر این اساس از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده تخلفاتی چون گران فروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور خرید، فروش کالاهایی که قیمت روی آنها درج نشده و … با سامانه 124 تماس بگیرند و موضوع را به بازرسی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

آقایی توضیح داد:کالاهایی چون میوه وتره بار، مرغ و تخم مرغ، گوشت، شیرینی، خشکبار، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و روغن موتور جزو کالاهای هدف در اجرای طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز اضافه کرد: در طرح تشدید بازرسی، سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها و آرایشگاه‌های زنانه نیز به دقت رصد خواهند شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید