جمعه 10 فروردین 1403
خانهاخبار روزهشدار برای امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز

هشدار برای امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز

انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش به مسافران نوروزی توصیه کرد تا در ایام نوروز در صورت نیاز به کمک گرفتن از امداد خودرو فقط به امدادهای مجاز اعتماد کرده و مراقب خودروهای متفرقه و امدادهای غیر مجاز باشند.

به گزارش رتبه آنلاین، در اطلاعیه این انجمن صنفی آمده است: در آستانه سال نو و آغاز سفرهای نوروزی برخی از انجمن‌ها و شرکت‌های به اصطلاح امداد خودرویی، دام های خود را برای کلاهبرداری گسترانده اند.

افزایش فعالیت تبلیغی این انجمن ها و شرکت های متفرقه از طرق مختلف علی الخصوص از طریق شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی و کانال‌های تلگرامی بسیار نگران کننده‌تر از سالیان گذشته است. متاسفانه هشدارهای ما به صدا وسیما بی اثر بوده است و افرادی که با عناوین جعلی خود را متولی شرکت‌های امداد خودرویی کشور می‌دانند کماکان در این رسانه و کانال‌های عدیده تلگرامی جولان می‌دهند.

این انجمن با آرزوی سالی خوش برای عموم هموطنان عزیز از مشتریان محترم استدعا دارد هنگام نیاز به خدمات امداد خودرویی تنها با شرکت‌های امداد خودرویی عضو این انجمن تماس بگیرند تا خدایی نکرده در دام سودجویان و فرصت طلبان گرفتار نشوند و جان و مال خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

مزید استحضار مردم شریف خاطرنشان می سازد تمامی خودروها در دوره گارانتی از خدمات پس از فروش و خدمات امدادی رایگان برخوردار بوده و قطعات یدکی و خدمات ارائه شده نیز شامل گارانتی تعمیر و تعویض هستند.

خودروهای امدادی شرکت‌های عضو این انجمن دارای چراغ گردان و دورنویسی با برچسب های مشخص بوده که در آن به شماره تماس و کد امدادگر نیز اشاره شده است. برای جلوگیری از سو استفاده امدادگرنمایان، پس لز برقراری تماس مشتری با شرکت های امدادی عضو این انجمن، مشخصات خودروی امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای مشتری امداد خواه، ارسال می شود.

پس از پایان عملیات امدادی ضمن ارائه فاکتور رسمی شرکتی توسط امدادگر، پیامکی نیز حاوی شرح اقدامات انجام شده برای مشتری ارسال می شود که مشتریان در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده می توانند از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیامک موضوع مورد نظر خود را به شرکت امدادی اعلام و پیگیری کنند.

این اطلاعیه در پایان با اعلام این مطلب که صدا و سیما به درخواست این انجمن برای اطلاع رسانی متناسب به هموطنان تمکین نکرده از هموطنان خواسته تا در صورت امکان این مطلب هشدار گونه را در اختیار سایر ایرانیان قرار دهند.

اسامی و اطلاعات تماس شرکت های امداد خودرویی عضو این انجمن به شرح ذیل است:

ردیف

نام شرکت

محصولات تحت پوشش

شماره مرکز پیام

1

امداد خودرو ایران

خودروهای سواری ایران خودرو

096440

2

امداد خودرو رفاه ایرانیان

انواع خودروهای سواری

02164026

3

امداد خودرو سایپا

خودروهای سواری سایپا

096550

4

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

انواع خودروهای سواری

09629

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید