پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزهدفگذاری عمان برای جذب گردشگران ایرانی

هدفگذاری عمان برای جذب گردشگران ایرانی

 وزارت گردشگری عمان قصد دارد به منظور افزایش جذب گردشگر، اقدام به جذب گردشگران خارجی از کشورهای ایران، روسیه، چین و هند نماید.

به گزارش رتبه آنلاین از خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری مسقط دیلی، وزارت گردشگری عمان قصد دارد به منظور افزایش جذب گردشگر، اقدام به جذب گردشگران خارجی از کشورهای ایران، روسیه، چین و هند کند.

حیثم القسانی، مدیر کل رویدادها و اطلاع رسانی گردشگری وزارت گردشگری عمان در این باره گفت: « ما کشورهایی نظیر ایران، چین و روسیه را برای جذب گردشگر بیشتر هدف گذاری کرده ایم. ما قبلا دفتری را در روسیه افتتاح کرده ایم. این نشان دهنده میزان جدیت این وزارتخانه برای حضور در بازار روسیه است.»

این مقام عمانی افزود: «ما همچنین در حال برنامه ریزی برای برگزاری کارگاهی در روز 20 سپتامبر در روسیه هستیم.»

«ایران نیز به جهت نزدیکی و دسترسی برای ما بازاری مهم است. گردشگران از کشورهای ایران، چین و روسیه بدون نیاز به یک حامی داخلی وارد عمان می شوند. این یک حرکت مهم است.»

وی افزود: «این سه کشور از آن جهت مهم هستند که ما پس از براوردهای انجام شده دریافتیم که در کل آسیا فقط یک دفتر داریم و آن دفتر در هند قرار دارد… ما قبلا روی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و بازار اروپا تمرکز داشتیم. اکنون می خواهیم روی نقاط دیگر هم تمرکز کنیم.»

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید