جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادینمایندگان پیگیر حقوق معوقه معلمان حق التدریسی

نمایندگان پیگیر حقوق معوقه معلمان حق التدریسی

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 24 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

– تذکر سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به اتفاق هاجر چنارانی، زهرا سعیدی، سیده حمیده زرآبادی، فریده اولادقباد، سمیه محمودی و همچنین 7 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش در مورد ضرورت واریز حقوق معوقه آبان و آذرماه معلمان حق‌التدریسی پیش از آغاز تعطیلات نوروز 97 برای جلوگیری از نوش دارو پس از مرگ سهراب.

– تذکر سیده فاطمه ذوالقدر به اتفاق فاطمه سعیدی، سیده حمیده زرآبادی، سمیه محمودی، ناهید تاج‌الدین، طیبه سیاووشی، سیده فاطمه حسینی، پروانه مافی، سکینه الماسی، پروانه سلحشوری، خدیجه ربیعی به وزیر کشور برای اتخاذ تدابیر لازم برای روزهای آینده با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور.

– تذکر محمد خدابخشی نماینده الیگودرز به وزیر راه و شهرسازی در مورد رتبه شهرستان الیگودرز در شاخص‌های کلیدی آن وزارتخانه نسبت به استان و کشور و ضرورت ارتقاء این شاخص‌ها.

– تذکر ولی الله نانواکناری نماینده مردم فریدون‌کنار به وزیر جهاد کشاورزی در مورد شرکت مادرتخصصی شیلات در جهت توسعه پایدار و بهره‌وری بیشتر ماهیان خاویاری اقدام کند؛ آقای وزیر وضعیت بحرانی است چرا توجه نمی‌کنید.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید