جمعه 31 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلینخستین رتبه‌بندى رقابت‌پذیرترین شرکت‌هاى بورس، بانک و بیمه ایران

نخستین رتبه‌بندى رقابت‌پذیرترین شرکت‌هاى بورس، بانک و بیمه ایران

یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی، در قالب رویداد KishINVEX 2019 از تاریخ 27 لغایت 30 آبان ماه 1398 همزمان با برگزاری همایش و نشست های تخصصی  جانبی در جزیره کیش برگزار می‌گردد.

به گزارش رتیه آنلاین، حضور همزمان بخش­های پیشرو اقتصاد کشور، نهادهای مالی و پولی و نیز متولیان پروژه های سرمایه­پذیر در کنار کارشناسان اقتصادی و سرمایه­ گذاران داخلی و بین المللی از یک طرف و حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه‌ها، سازمان­ها و نهادهای اقتصادی با حضور نخبگان اقتصادی کشور از طرف دیگر در محیط تخصصی و مساعد جزیره زیبای کیش از ویژگی­های بارز رویداد KishINVEX2019 می­ باشد.

در همین راستا دبیرخانه جشنواره ملی بهره­ وری با تجربه برگزاری سلسله مسابقات مختلف در حوزه بهره­وری، رقابت­ پذیری، بهینه­ کاوی، منابع انسانی و ابزارهای ارتقای آن ها در سطح اقتصاد خرد و ارتقای رقابت­ پذیری در سطح اقتصاد کلان، در نظر دارد با همکاری ستاد برگزاری رویداد KishINVEX2019 نسبت به برگزاری اولین دوره مسابقات جوایز توسعه سرمایه گذاری در ایران همزمان با برگزاری رویداد فوق در جزیره کیش اقدام نماید.

این مسابقات در گرایش‌­های گوناگون برگزار و از  منتخبین هر مسابقه تجلیل به عمل می‌­آید.

درباره مسابقه:
این مسابقه با هدف شناسایی و تقدیر از رقابت پذیرترین بنگاه های اقتصادی بورسی و نیز در حوزه های بانک و بیمه از منظرهای رقابت پذیری در مصرف منابع، رقابت پذیری در فرآیندها و رقابت پذیری در خروجی‌های ایجاد شده در هر دوره و بر مبنای یک مدل علمی و کاربردی برگزار می‌شود.

نحوه ارزیابى:
وضعیت رقابت پذیری سازمان ها از منظرهای نیروی انسانی، تکنولوژی، مواد و منابع مصرفی، بهره وری فرآیندها، هزینه های فروش و مالی، وضعیت نقدینگی و بدهی های بنگاه، وضعیت اقتصادی و همچنین میزان عایدی های بنگاه به ذینفعان اصلی بررسی شده و با توجه به اینکه در حال حاضر صورت های مالی حسابرسی شده قابل استنادترین اطلاعاتی هستند که توسط هر بنگاه منتشر می شود، لذا این داده ها مبنای ورودی اطلاعات خام برای بررسی رقابت پذیری مشارکت کنندگان قرار گرفته است. شاخص های رقابت پذیری سازمان ها در حوزه های مختلف طی ۸ سال گذشته اندازه گیری و تجزیه و تحلیل می گردد.

ذینفعان مسابقه:
کلیه شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرابورس
کلیه بانکها و موسسات مالی و اعتباری
کلیه شرکت‌های بیمه

اطلاعات مورد نیاز مسابقه:
برای حضور در این مسابقه کلیه ذینفعان می توانند با ارایه صورت های مالی حسابرسی شده همراه با یادداشت های همراه آن طی ۷سال اخیر و تکمیل فرم ثبت نام در این مسابقه حضور پیدا کنند.

کمیته ارزیابى:
محاسبات با مدل اندازه گیری رقابت پذیری، براساس صورت های مالی حسابرسی شده توسط جشنواره ملی بهره وری انجام گرفته و سپس اسامی نامزدها به کمیته ارزیابی جهت تعیین برگزیدگان ارائه می شود.

اعضای کمیته ارزیابی عبارتنداز:
نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار
نماینده بیمه مرکزی
نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت
نماینده اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران
نماینده جشنواره ملی بهره وری
نماینده ستاد برگزاری رویدادKishINVEX2019

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام با شماره 43089130 021 تماس بگیرید.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید