جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیمورینیو: تا زمانی که سیتی خرج کند قهرمان لیگ نمی شویم

مورینیو: تا زمانی که سیتی خرج کند قهرمان لیگ نمی شویم


سرمربی منچستریونایتد می‌گوید قهرمان نشدن یونایتد در لیگ برتر ادامه خواهد داشت تا زمانی که منچسترسیتی به خرید کردن خود ادامه دهد.

به‌ گزارش ‌رتبه آنلاین از ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد بعد از رفتن سر الکس فرگوسن نتوانسته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد. البته آنها سال گذشته نایب قهرمان لیگ شدند.

ژوزه مورینیو ، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی قهرمان نشدن منچستریونایتد در لیگ برتر ادامه خواهد داشت، گفت‌: بستگی به خیلی چیزها دارد. اگر تیم‌های بالایی ما همچنان با همان عطش و جاه طلبی سرمایه گذاری کنند و به خرید ادامه دهند نمی توانیم قهرمان شویم. اگر آنها متوقف شوند و یا فیرپلی مالی آنها را متوقف کند می‌توانیم فاصله مان را با منچسترسیتی کم کنیم. دنیا پر از اتفاقات مختلف است و من نمی دانم این اتهامات درست است یا خیر. کار من نیست که آن را بررسی کنم.

منچستریونایتد با ید به مصاف فولام برود که عملکرد ضعیف در هفته‌های اخیر باعث شده است زمزمه های حضور مائوریسیو پوچتینو به جای ژوزه مورینیو شنیده شود و چه بسا اگر شیاطین سرخ نتوانند از پس فولام برآیند شاید باید منتظر اتفاقات بزرگ در باشگاه منچستریونایتد باشیم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید