پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرورزشیمهدی قدمی، اصلی‌ترین گزینه جانشینی داورزنی

مهدی قدمی، اصلی‌ترین گزینه جانشینی داورزنی


مهدی قدمی معاون سابق سازمان تربیت بدنی اصلی‌ترین گزینه جانشینی محمدرضا داورزنی در معاونت قهرمانی وزارت ورزش است. گزینه‌ای که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بزودی به عنوان سرپرست معاونت ورزش قهرمانی این وزارتخانه معرفی خواهد شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، محمدرضا داورزنی معاون پیشین قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به علت حضور در انتخابات فدراسیون والیبال روز دوشنبه از سمت خود در وزارت ورزش استعفا کرد، اکنون مهمترین بحث، انتخاب جایگزین داورزنی است و وزارت ورزش نیز از روزهای قبل در تکاپو است که هر چه سریع تر معاون جدید را معرفی کند.

در این میان اسامی و گزینه هایی زیادی مطرح شده  و حتی گفته می‌شود که خود داورزنی نیز علی رغبتی را به وزیر ورزش پیشنهاد کرده اما وزیر ورزش مذاکراتی را با نفرات مدنظرش داشته است.

مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو و مهدی قدمی معاون سابق پشتیانی سازمان تربیت بدنی و نایب رییس اسبق کمیته ملی المپیک نیز گزینه‌ سرپرستی معاونت قهرمانی هستند.

بر اساس اطلاع ایسنا، تاکنون “قدمی” جدی‌ترین گزینه برای معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به احتمال فراوان طی روزهای آینده به عنوان جایگزین داورزنی معرفی خواهد شد.

قدمی اکنون با حکم رییس دفتر رییس جمهور و رییس نهاد ریاست جمهوری به عنوان معاون پشتیبانی نهاد ریاست‌جمهوری مشغول فعالیت است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید