چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیمعرفی 73شرکت بهره‌ور ایران +اسامی

معرفی 73شرکت بهره‌ور ایران +اسامی

نهمین مسابقه ملی بهره وری ایران 24 دی 96 با حضور اعضای هیات رئیسه و اعضای کمیسیون های اتاق بازگانی،صنایع و معادن وکشاورزی ایران و تهران و همچنین مدیران 300 بنگاه اقتصادی کشور برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، نهمین جشنواره ملی بهره وری با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت بهره‌وری و افزایش توان رقابت پذیری بنگاه های اقتصادی با قدردانی از  بهره‌ورترین مدیران ارشد شرکت های ایرانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این رویداد که با حمایت معنوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود، در قالب 40 صنعت به بررسی بهره وری کسب و کارهای اقتصادی در 2 هزار بنگاه اقتصادی (در دوره زمانی 5 تا 9 سال) می‌پردازد تا شرکت‌هایی که بیشترین بهره وری را در مراحل مختلف فعالیت بنگاه خود داشته اند، معرفی و با  لوح تقدیر ویژه جشنواره ملی بهره وری برجسته شوند.

این مسابقه ملی در 5 رویداد «مسابقه ملی بهره وری»، «مسابقه ملی بهینه کاوی»، «مسابقه ملی تجربه های موفق»، «مسابقه بهترین محل برای کار» و «مسابقه برترین توان اجرا» برقرار می شود که در نهایت ، رقابت اصلی میان360 شرکت برگزیده انجام شد.

بر پایه این گزارش، فرآیند داوری این مسابقه توسط 7500 داور متخصص صنایع مربوطه وبه‌صورت آنلاین انجام‌ شد که نتایج این آرا  پس از برگزاری نشست کمیته علمی در سالن اجتماعات هتل پارسیان آزادی تهران اعلام  شد.

گفتنی است که جشنواره ملی بهره وری یک رویداد  غیر انتفاعی و خودگردان است که با نگاه علمی راه اندازی شده و هیچ دریافتی از بیت المال ندارد. از همین رو  بر خلاف ده‌ها جشنواره و جایزه و مسابقه کاسبکارانه موجود، به دنبال ایجاد  نهضت فراگیر توسعه بهره وری در کشور  است که در نهایت اصلاح ذهنیت مدیران و اصحاب رسانه  را ایجاد کند.

شرکت های برتر:

بر اساس نتایج نهمین جشنواره ملی بهره وری،73 شرکت به عنوان برگزیدگان این رویداد ملی انتخاب شدند که در گروه ها و رشته های مختلف صنعتی فعالیت می‌کنند. در ادامه این لیست به همراه شرکت‌]ایی که در همین دسته بندی مورد سپاس قرار گرفته اند را خواهید دید.

گفتنی است که بررسی جزئیات این انتخاب و گروه ها به زودی در رتبه آنلاین منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید