پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرفرهنگی و هنریمعتمدی با سه گروه اروپایی کنسرت می‌دهد/ همنشینی با آواز ایرانی

معتمدی با سه گروه اروپایی کنسرت می‌دهد/ همنشینی با آواز ایرانی

محمد معتمدی
خواننده موسیقی ایرانی اواخر خرداد ماه سال ۹۷ با همراهی سه گروه معتبر اروپایی مجموعه کنسرت هایی را در کشور هلند برگزار می کند.
به گزارش رتبه آنلاین از خبرگزاری مهر، محمد معتمدی گفت: دور تازه فعالیت‌های بین المللی خود را در قالب یک پروژه جدید موسیقایی اواخر خرداد ماه سال جاری در کشور هلند آغاز می کنم و طبق تقویم کاری که برای این پروژه در نظر گرفته شده با سه گروه معتبر اروپایی میزبان علاقه مندان موسیقی در قالب سه برنامه مجزا خواهم بود.

وی ادامه  داد: در راستای پروژه ای که برای برگزاری کنسرت های جدیدم تعریف شده من با کوئینتت سازهای بادی «کَلفَکس»، کوارتت سازهای زهی «مَتَنگی» و «رامبرانت تریو» اجراهایی را در مقام خواننده خواهم داشت. هر سه این گروه از مجموعه های بسیار معتبر موسیقی در رویدادهای جهانی هستند و استادان حسین علیزاده و کیهان کلهر اخیرا همکاری هایی را با مجموعه «رامبرانت تریو» داشتند.
این خواننده موسیقی ایرانی با اشاره به ویژگی های این اجراهای زنده که در قالب فستیوال «اورینتال لند اسکیپ – چشم اندازهای شرقی» برگزار می شود، توضیح داد: هر سه گروه ها تجربه های بسیار زیادی با خوانندگان مختلف کشورهای دیگر داشته اند و این برای اولین بار است که یک خواننده ایرانی با آنها پروژه مشترکی را اجرا و با آواز اصیل ایرانی همنشین می شوند.

معتمدی درباره تاریخ برگزاری کنسرت ها نیز اظهار کرد: این کنسرت ها روز جمعه ۲۵ خرداد ماه در آمستردام، روز ۲۶ خرداد در شهر آسن، روز پنجشنبه ۳۱ خرداد در شهر دنهاخ و روز شنبه اول تیر در شهر اوترخت میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید