سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیمدیرعامل سیاه‌جامگان:کدام جادوگر،هیچ ارتباطی با آنها نداریم

مدیرعامل سیاه‌جامگان:کدام جادوگر،هیچ ارتباطی با آنها نداریم

عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مهمان تلفنی برنامه نود بود.
باشگاه سیاه جامگان دوشنبه پرحاشیه وسختی را سپری کرد. قبل از آغاز بازی مقابل استقلال، دفتر این باشگاه به شکلناگهانی پلمپ شد. موضوعی که آغازگر گفت و گوی عادل فردوسی پور و مدیرعامل سیاهجامگان بود.

به گزارش رتبه آنلاین،عباسی در این خصوص گفت:« ما به این موضوعات عادت کرده ایم.هر روز که ازخواب بلند می شویم با یک داستان جدید مواجه می شویم.زمانی که به من گفتند باشگاه پلمپشده است من قضیه را پیگیری کردم و متوجه شدم که این پلمپ برای تغییر نام باشگاه بودهاست. اما خود ما هم اصلا متوجه نشدیم که در آخر چه اتفاقی افتاد است و چرا پلمپ و بعدفک پلمپ شده است.»

عباسی در مورد تغییر نام باشگاه ادامه داد:« باید نام باشگاه سریعا جایگزینشود و ما باید مجوز لازم را از کمیسیون ماده 5 کسب کنیم.ما تصمیم داشتیم تا نام باشگاهرا از سیاه جامگان به ابومسلم تغییر دهیم اما گفتند این نام مشکل دارد و باید نام دیگریانتخاب شود.»

فردوسی پور در مورد اینکه مشکلاسم باشگاه چیست پرسید و عباسی گفت:«من مشکل اصلی را نمی دانم اما کمیسیون اعلام کردهاست که نام باشگاه باید تغییر کند و و ما با این نام مشکل داریم. اسم تیم ما سیاه جامگان باشد یا مشکی پوشان خیلیتفاوتی ندارد.نام و لوگوی روی پیراهن منقش به اسم امام رضا(ع) است و اینکه ما یک تیم ازمشهد مقدس هستیم می تواند بعضی مشکلات را حل کند.»

عباسی در خصوص حضور جادوگر در سیاه جامگان به ویژه در فصل گذشتهگفت:« من اصلا تایید نمی کنم و از برنامه شما هم گلایه ای دارم به دلیل اینکه شما هفتهگذشته ما را متهم به جادوگری کردید در صورتی که ما اصلا کاری را انجام ندادیم و شمانباید بی دلیل یک تیم را به خصوص تیم ما که برای مشهد است متهم کنید. ما در هر صورتمنتظر دعوت از کمیته اخلاق هستیم برای توضیحات درباره کاغذی که برای جادوگری  پیدا شده است.ما داریم با همه شرایط کنار می آییماما بعضی ها ما را متهم به این جور مسائل می کنند.»

 

254 41

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید