چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیمدیران ارشد چقدر حقوق می گیرند

مدیران ارشد چقدر حقوق می گیرند

به گزارش رتبه‌آنلاین،  بر پایه این گزارش، در بررسی گزارش نهایی میزان میانگین درآمدها این بار به سراغ رده “قرمز” رفته‌ایم که از مجموع مدیرانی تشکیل می‌شود که مسئول نظارت و خط دهی به افراد بنفش در این رده رادارند.

در لیست پردرآمدهای این گزارش که در رده نخست مدیریتی قرار دارند، طبیعی است که «مدیران کارخانه» و «مدیران عامل» در صدر این لیست بایستند و با فاکتورگیری از این دو نوع مدیریت در ادامه به رده‌های شغلی پردرآمدها و کم‌درآمدهای مدیریتی می‌پردازیم.

بر اساس آمار موجود که هر شغل با عناوین آن در رده‌بندی‌های تفکیک‌شده زیر آمده است، «برنامه‌ریزان استراتژیک» با حقوق متوسط ماهانه 5 میلیون 300 هزار تومان در صدر ایستاده‌اند البته 20درصد از مدیران این رده حتی حقوق 18 میلیون تومانی را هم تجربه می‌کنند.

با توجه به این آمارها، 4 رده شغلی میانگین دریافتی ماهانه 5 میلیون تومان را دریافت می‌کنند که به ترتیب شغل‌هایی در دسته‌بندی «حسابداری»، «تحلیل داده»، «تبلیغات، مارکتینگ» و «فروش، خدمات پس از فروش» است.

بر اساس همین داده‌های آماری، شغل‌هایی مانند «بانکداری و  نیز سرمایه‌گذاری»، «ارتباطات و روابط عمومی» و «تحقیق و توسعه» نیز با میانگین دریافت ماهیانه 3 میلیون تومانی در کف این رده‌بندی قرارگرفته‌اند اما شاغلان همین بخش‌های ذکرشده در 20درصد ابتدایی این شاخص‌گیری متوسط 1 میلیون 600 هزار تومان نیز دریافت کرده‌اند.

 

حسابداری، حسابرسی، مالی

در بخش مدیریت کلان « حسابداری، حسابرسی، مالی» افراد شاغلی در رده‌های مسئولیت مدیریت و نظارت بر فرد یا افرادی از رده بنفش رادارند پرداخته که این افراد نیز به سمت‌هایی نظیر مدیر مالی، مدیر اداری و مالی، مدیر حسابرسی داخلی، مدیر امور مالی تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 222نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 3 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.5 میلیون تا 3 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 8 میلیون و هشت‌صد هزار تومان تا 14.9 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است،‌

 

بانک‌داری و سرمایه‌گذاری

در بخش مدیریت کلان «بانکداری و سرمایه‌گذاری» نیز به افرادی پرداخته می‌شود که مسئولیت مدیریت و نظارت بر فرد یا افرادی از رده بنفش رادارند پرداخته که این افراد نیز به سمت‌هایی نظیر معاون مدیرعامل، معاون شعبه، معاون دایره، معاون مالی، معاون سرمایه‌گذاری  تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 65  نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 4.5 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.6 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.5 میلیون و هشت‌صد هزار تومان تا 15 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

تحلیل داده، تحلیل اقتصادی، تحلیل کسب‌وکار

در بخش مدیریت کلان « تحلیل داده، تحلیل اقتصادی، تحلیل کسب‌وکار»، شغل‌هایی با سمت‌هایی نظیر مدیر برنامه‌وبودجه، مدیر طراحی فرآیند، مسئول طرح و برنامه، مدیر توسعه محصول و معاون اقتصادی و اجرایی تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 21 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.8 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.5 میلیون تا 2.8 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 7 میلیون تومان تا 14.8 میلیون تومانی نیز ثبت شده است،‌

 

برنامه‌ریزی استراتژیک، توسعه کسب‌وکار

در بخش مدیریت کلان « برنامه‌ریزی استراتژیک، توسعه کسب‌وکار»  نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر اجرایی، مدیر پروژه، مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر طرح و برنامه، مدیر برنامه‌ریزی، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر ارزیابی تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 147 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.8 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.5 میلیون تا 2.8 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 7 میلیون تومان تا 14.8 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است،‌

 

تبلیغات، مارکتینگ، تحقیقات بازار

در بخش مدیریت کلان « تبلیغات، مارکتینگ، تحقیقات بازار» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر رئیس گروه، مدیر بازاریابی، مدیر اجرایی، مدیر تبلیغات، مدیر فروش و بازاریابی و مدیر برند تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 101 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 3 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.6 میلیون تا 3 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 7 میلیون تومان تا 16.8 میلیون تومانی نیز ثبت شده است،‌

ارتباطات و روابط عمومی

در بخش مدیریت کلان « ارتباطات و روابط عمومی» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر روابط عمومی و مدیر اجرایی تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 39 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 1.7 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین یک میلیون تا 1.7 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

فروش، خدمات پس از فروش

در بخش مدیریت کلان « فروش، خدمات پس از فروش» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر فروش، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و توسعه بازار، مدیر منطقه، مدیر خدمات پس از فروش، مدیر فروش و بازاریابی، رئیس فروش و مدیر فروش منطقه تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 168 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 3 میلیون تومان تا 7.5 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.4میلیون تا 3 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 7.5 میلیون تومان تا 16.8میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

خرید و تدارکات

در بخش مدیریت کلان « خرید و تدارکات» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر بازرگانی، مدیر تدارکات، معاون بازرگانی، مدیر پشتیبانی و مشاور مدیرعامل تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 41 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین3.4 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 4.8 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.8میلیون تا 3.4 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 8 میلیون تومان تا 11.8 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

منابع انسانی

در بخش مدیریت کلان «منابع انسانی» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر اداری و منابع انسانی، مدیر منابع انسانی، مدیر منابع انسانی و آموزش، مدیر منابع انسانی و امور اداری، مدیر اداری، مدیر امور اداری و منابع انسانی و رئیس کارگزینی تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 151نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.6 میلیون تومان تا 6.5 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 4 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.7 میلیون تا 2.6 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 6.5 میلیون تومان تا 11.4 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

برنامه‌نویسی، توسعه نرم افزار و وب

در بخش مدیریت کلان « برنامه‌نویسی، توسعه نرم‌افزار و وب » به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر پروژه، مدیر تحقیق و توسعه، ctoو مدیر فنی تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 49 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.5 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 4 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.8 میلیون تا 2.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 7 میلیون تومان تا 10 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

فناوری اطلاعات، شبکه، انفورماتیک

در بخش مدیریت کلان « فناوری اطلاعات، شبکه، انفورماتیک» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر پروژه، مدیر شبکه، مدیر فنی، مدیر IT و مدیر محصول تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 121 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.6 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 4.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است..

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.3 میلیون تا 2.6میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 7 میلیون تومان تا 13.9 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

تحقیق و توسعه 

در بخش مدیریت کلان « تحقیق و توسعه» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر رئیس گروه و مدیر تحقیق و توسعه تقسیم‌بندی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 33 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.5 میلیون تومان تا 5.8 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.6 میلیون تا 2.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 5.8 میلیون تومان تا 14.5 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

برنامه‌ریزی، کنترل پروژه

در بخش مدیریت کلان « برنامه‌ریزی، کنترل پروژه» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر پروژه، مدیر اجرایی، مدیر برنامه‌ریزی، سرپرست اجرا و مدیر فنی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 129نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.5 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3.8 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.4 میلیون تا 2.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

طراحی مهندسی، نقشه‌کشی

در بخش مدیریت کلان « طراحی مهندسی، نقشه‌کشی» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر پروژه، مدیر اجرایی، مدیر فنی، مهندس معمار و مدیر مناقصات شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 78 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50 درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 3 میلیون تومان تا 6.6 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 4 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 3 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 6.6 میلیون تومان تا 10 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

نولید و بهره‌برداری

در بخش مدیریت کلان « تولید و بهره‌برداری» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر اجرایی، مدیر کارخانه، سرپرست اجرا، مسئول تولید، قائم‌مقام مدیرعامل، مدیر بازرگانی، قائم‌مقام و مدیر فنی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 77 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50 درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 3.1 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 4.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.6 میلیون تا 3.1 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 8 میلیون تومان تا 15.2 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

کنترل کیفیت، بازرسی، نظارت

در بخش مدیریت کلان « کنترل کیفیت، بازرسی، نظارت» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر کنترل کیفیت، مدیر تضمین کیفیت، مدیر کیفیت، مدیر پروژه، سرپرست تیم، رئیس تضمین کیفیت و مدیر سیستم‌ها و روش‌ها  شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 93 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50 درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.2 میلیون تومان تا 5.4 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 2.2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 5.4 میلیون تومان تا 10 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

نصب، راه‌اندازی و اجرا

در بخش مدیریت کلان « نصب، راه‌اندازی و اجرا» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر سرپرست اجرا، مدیر پروژه، پشتیبان شبکه، مدیر واحد مهندسی، سرپرست تأسیسات مکانیکی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 38  نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50 درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3.6 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.3 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 6 میلیون تومان تا 12.2 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

انبارداری

در بخش مدیریت کلان «انبارداری» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر انبار، رئیس انبار قطعات، مدیر پروژه، مدیر انبار و انبارهای شرکت و مدیر انبار مرجوعی شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 30 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50 درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 1.9 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3.6 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 1.9 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 5 میلیون تومان تا 8.3 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

مدیرت کارخانه، مدیریت سایت (نفتی، نیروگاهی، ساختمانی)

در بخش مدیریت کلان « مدیرت کارخانه، مدیریت سایت» نیز به افرادی با سمت‌هایی نظیر مدیر پروژه، مدیر اجرایی، مدیر کارخانه، سرپرست اجرا، مدیر فنی، مدیر مهندسی، مهندس ساختمان و مجری طرح مرجوعی شده است.

بر اساس آمارهای بدست آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 73 نفر شاغلین تمام وقت در تهران که مورد کارشناسی قرار گرفته‌ در قسمت 50 درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 4.3 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 5.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 2.4 میلیون تا 4.3 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 8 میلیون تومان تا 13.6 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

مدیر عامل، هیات مدیره

رده “قرمز”، برای تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «مدیرت عامل، هیات مدیره» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون مدیر عامل، مدیر اجرایی، قائم مقام مدیر عامل، عضو هیات مدیره، مدیر کلف مدیر بازرگانیف مدیر عامل و عضو هیات مدیره آورده شده است.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از نحوه حقوق این رده، باید ذکر شود که از 73 نفر شاغلین تمام‌وقت در تهران که مورد کارشناسی قرارگرفته‌ در قسمت 50 درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 4.3 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان به‌صورت ماهانه ثبت‌شده که البته میانگین حقوق ماهانه 5.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکرشده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 2.4 میلیون تا 4.3 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 8 میلیون تومان تا 13.6 میلیون تومانی نیز ثبت‌شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید