پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزمحدودیت‌های ایجادشده برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای اصلاح شود

محدودیت‌های ایجادشده برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای اصلاح شود

فروشگاه زنجیره‌ای

تهران (پانا) – تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌­ای با موضوع حمایت از فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برنامه‌های توسعه‌ای آن‌ها خواستار بازنگری و تغییر نامه شماره 70766/60 مورخ 13/3/97 وزیر محترم صمت شدند.

به گزارش رتبه آنلاین از روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعداد زیادی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اذعان داشتند فروشگاه‌های زنجیره‌ای علاوه بر ایجاد امکان دسترسی به کالاهای مرغوب، متنوع و باقیمت‌های مناسب برای عامه شهروندان، با توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار جهت رفاه حال اقشار کم­ درآمد جامعه گام برمی‌دارند ضمن اینکه زمینه‌­های ایجاد اشتغال پایدار را برای جوانان در بخش‌های مختلف و متنوع این فعالیت به وجود می‌آورند.

نمایندگان مجلس در نامه حاضر خواستار بازنگری و اصلاح مفاد نامه فوق شدندکه موجب محدودیت‌هایی در فعالیت‌های حاضر و برنامه‌های توسعه‌ای فعالان این بخش که باعث از بین رفتن حمایت از تولیدات داخل و ارائه آن به مراجعه‌کنندگان و نیز حذف امکان اشتغال‌زایی پویا برای جوانان کشور شده است.

پیش‌تر محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان رئیس هیات عالی نظارت در نامه‌ای با 7 بند محدودیت‌هایی را برای فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابلاغ کرده بود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید