جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیمجلس هفته آینده وضعیت بورس و مسکن را بررسی می‌کند

مجلس هفته آینده وضعیت بورس و مسکن را بررسی می‌کند

مجلس هفته آینده وضعیت بورس و مسکن را بررسی می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هفته آینده در جلسه غیرعلنی وضعیت بازار مسکن، ارز و بورس را بررسی می‌کند.

به گزارش رتبه آنلاین از مهر، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی،گفت: طبق اصل ۳۱ قانون اساسی، داشتن مسکن حق هر فرد ایرانی است و دولت موظف است که این نیاز مردم را تأمین کند.

وی با اشاره به اینکه مجلس با هدف افزایش عرضه مسکن و کاهش قیمت آن، طرح مالیات بر خانه‌های خالی را تصویب کرد،افزود: متأسفانه با وجود این، می‌بینیم که دولت بازار مسکن را کاملاً رها کرده به طوری که هر ماه قیمت مسکن ۷ درصد افزایش می‌یابد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش شدید قیمت خودرو، تصریح کرد: رئیس‌جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت دستور رسیدگی داده این در حالی است که این وزارتخانه وزیر ندارد و سؤال ما این است که آیا قرار است ساختمان وزارتخانه جلوی این اوضاع را بگیرد؟

سلیمی تأکید کرد: رئیس‌جمهور باید به وضعیت بازار توجه بیشتری داشته باشد چرا که مردم از وضع موجود ناراضی هستند، قیمت خودرو به عرش رسیده است و آقایان نباید تماشاچی باشند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار گفت: مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده در جلسه غیرعلنی وضعیت بازار مسکن، ارز و بورس را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید