جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرخواندنی‌هامانتوی متفاوت خانم معلم خلاق در روستای قشم

مانتوی متفاوت خانم معلم خلاق در روستای قشم

 

این خانم معلم در روز کودک از دانش‌آموزانش خواست که روی پارچه سفیدی نقاشی کنند و چند هفته بعد، پارچه نقاشی شده را به مانتویی تبدیل کرد و در روز دانش‌آموز با این مانتو به کلاس آمد.

به گزارش رتبه آنلاین از اتحاد خبر، این خانم معلم در روز کودک از دانش‌آموزانش خواست که روی پارچه سفیدی نقاشی کنند و چند هفته بعد، پارچه نقاشی شده را به مانتویی تبدیل کرد و در روز دانش‌آموز با این مانتو به کلاس آمد.

خبرگزاری فارس؛ معلمی یک هنر است؛ هنری که جایگاه ویژه‌ای دارد چراکه آینده‌سازان کشور را پرورش می‌دهد.

یکی از این معلمان هنرمند و خلاق، طیبه گورانی آموزگار پایه اول دبستان شهید مفتح منطقه شهاب در منطقه آزاد قشم است؛ او متولد سال ۱۳۷۲ و متولد همین روستاست.

این خانم معلم در روز کودک از دانش‌آموزانش خواست که روی پارچه سفیدی نقاشی کنند و چند هفته بعد، پارچه نقاشی شده را به مانتویی تبدیل کرد و در روز دانش‌آموز با این مانتو به کلاس آمد و موجب شادی دانش‌آموزانش شد.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش‌ ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از ابتکار معلم خلاق جزیره قشم تقدیر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است: «سرکار خانم طیبه گورانی؛ آموزگار ارجمند دبستان شهید مفتح روستای سلخ جزیره قشم؛در برخی مجال‌ها ابتکار عمل و خلاقیت بالاتر از موضوعات مالی و اقتصادی جلوه حضور می‌یابد، اینکه شما با ذوق و قریحه خویش دانش‌آموزان کلاس اول را شگفت زده کردید و آنها با این فرصت به دنیای دوستی و محبت وارد شدند، بسیار ارزشمند است، این درس هنرمندانه به ما می آموزد که هرآنچه آمیخته با هنر و عشق شود، ماندگار خواهد شد.

اینجانب ضمن قدر نهادن به ابتکار خطیر شما، تقدیر و تشکر خود را از این خلاقیت ابراز داشته و از خدای منان و تداوم توفیق برای ایفای نقش ارزشمند و ماندگار معلمی را برای شما دارم».

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید