پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیتازه‌های رتبه‌بندیمازولا: استقلال بزرگ‌ترین تیم ایران است

مازولا: استقلال بزرگ‌ترین تیم ایران است

مازولا

بازیکن برزیلی تراکتور ابراز امیدواری کرد بتواند به زودی به تیمش برگردد.

به گزارش رتبه آنلاین، ایسنا و به نقل از VAVel، مازولا، فوتبالیست برزیلی تراکتور درباره شرایط اخیر ایران و بازی در این تیم به صحبت پرداخته است. اتفاقات اخیر در خاورمیانه (ترور سردار شهید سلیمانی) باعث شد خیلی‌ها نگران یک جنگ گسترده شوند و مازولا بازیکن برزیلی که در ایران بازی می‌کند نظر خود را این‌طور بیان کرد: منتظر هستم ببینم شرایط چه می‌شود و اینکه می‌توانم به ایران برگردم یا خیر؟ در شهر کوچکی در هتل زندگی می‌کنم که همه شرایط فراهم است. این‌جا خیلی به ورزشکاران و تماشاگران اهمیت می‌دهند. امیدوارم که همه این شرایط و ماجراها ختم به خیر شود. البته اگر فرصت و پیشنهاد بازی در برزیل داشته باشم بهتر است.

مازولا در ادامه صحبت‌هایش گفت: مردم ایران علاقه وافری به فوتبال دارند و هر جا می‌رویم مردم تقاضای عکس دارند. من در شهر کوچکی هستم و مردم من را به خوبی می‌شناسند.

بازیکن تراکتور در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره رشد فوتبال در ایران گفت: باید تاکید کنم که رشد فوتبال ایران خیلی خوب بوده است و از آن شگفت‌زده شدم. خیلی وقت‌ها ورزشگاه پر می‌شود و جمعیت زیادی هم بیرون می‌مانند. وقتی با تراکتور قرارداد بستم فکر کردم به لیگی متوسط آمدم ولی سطح رقابت‌ها بالاست. بزرگ‌ترین تیم ایران استقلال است که مانند فلامنگو در برزیل است. در بازی برابر استقلال، ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند.

تراکتور در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ ایران قرار دارد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید