جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیمارسلو به شایعات پایان داد

مارسلو به شایعات پایان داد


مدافع رئال مادرید اعلام کرد این باشگاه خانه او است.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا و به نقل از آس، مارسلو هم‌چنان سوژه رسانه‌های ایتالیایی است. روزنامه استامپا این کشور در روز چهارشنبه نوشت که مدافع مادرید با باشگاه یوونتوس به یک توافق چهار ساله رسیده است. دستمزد بازیکن برزیلی هم سالانه ۱۲ میلیون یورو خواهد بود.

بااین حال مارسلو نمی‌خواهد رئال مادرید را ترک کند و با این تیم تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد. او از طریقاینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و با منتشر کردن تصویری از خود در حال تمرین در والدبباس (کمپ ورزشی رئال مادرید) نوشت: اینجا خانه من است!

مدافع برزیلی هیچ ابهامی نسبت به باشگاهش ندارد و یکی از بازیکنانی است که رابطه خوبی با فلورنتینو پرس دارد. کاپیتان دوم رئال مادرید بارها اعلام کرده است که احساس می‌کند بازیکن پایه مادرید بوده است و رویایش این است که در این تیم بازنشسته شود. با این حال نیمکت‌نشینی‌های متعددش و تماس‌های کریستیانو رونالدو ازتورین باعث شده است تیم‌های دیگر در مورد آینده‌اش برنامه‌ریزهایی داشته باشند. او از بازیکن اصلی به بازیکن ذخیره تبدیل شده است.

مارسلو پیش از این با خوسه آنخل سانچس (مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید) جلسه گذاشت و اعلام کرد که از وضعیت کنونی‌اش راضی نیست. او می‌توانست در پایان فصل مادرید را ترک کند. یوونتوس باشگاهی است که بیش‌ترین علاقه را برای امضای قرارداد با این بازیکن دارد.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید