شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبررویدادهالزوم توجه بیشتر دولت به انرژی‌های تجدیدپذیر

لزوم توجه بیشتر دولت به انرژی‌های تجدیدپذیر

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با توجه به شریط فعلی کشور لازم است که مسوولان توجه بیشتری به ارتقای محیط زیست و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر داشته باشند.

به گزارش رتبه آنلاین، حسین اسفهبدی، امروز در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توسعه تجدید پذیرها در کشور اظهار کرد: شرایط فعلی ایران اقتضا می‌کند که برنامه‌های دولت در راستای حمایت از تجدیدپذیرها تدوین و برای بهبود شرایط محیط زیستی نیز لازم است گام‌های مهمی در حوزه‌های مختلف برداشته شود.

وی با بیان اینکه باید وقت بیشتری برای این مهم در نظر گرفته شود، اعلام کرد: اگرچه تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه برداشته شده اما شرایط به گونه‌ای است که باید گفت هرچه برای این کار وقت صرف شود کم است و مسوولان باید تدابیر بیشتری را برای این مساله در نظر بگیرند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی درباره نحوه و لزوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی گفت: قطعا برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند تاثیرات مهمی در ارتقاء و توسعه تجدیدپذیرها و در گرو آن بهبود وضعیت زیست محیطی کشور داشته باشد.

منبع : اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید