شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیقیمت رسمی زولبیا و بامیه اعلام شد

قیمت رسمی زولبیا و بامیه اعلام شد


رئیس اتحادیه قنادان تهران قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه برای ایام ماه مبارک رمضان را بنابر درجه‌بندی واحدهای صنفی، ۱۸ و ۲۰ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش رتبه آنلاین، علی بهرمند در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با قیمت جدید زولبیا و بامیه برای ایام ماه مبارک رمضان سال جاری گفت: دو قیمت از سوی دستگاه‌های متولی شامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران برای زولبیا و بامیه با توجه به درجه کیفی واحدهای صنفی در نظر گرفته شده است.

رئیس اتحادیه قنادان تهران بیان کرد: هر کیلو زولبیا و بامیه از سوی واحدهای صنفی درجه ۱ به قیمت ۲۰ هزار تومان و هر کیلو از این محصول از سوی واحدهای درجه ۲ باید به قیمت ۱۸ هزار تومان عرضه شود.

وی تاکید کرد: از حدود سه سال گذشته درجه‌بندی واحدهای صنفی انجام شده که باید اطلاعیه درجه کیفی واحدها در کنار پروانه کسب آنها در رؤیت مشتریان قرار داده شود.

بهرمند در پاسخ به این سوال که آیا برای دیگر اقلام شیرینی که در فرآیند قیمت‌گذاری قرار دارند نرخ جدیدی اعلام شده است، گفت: تا به امروز نرخ جدیدی برای این اقلام اعلام نشده و زمان اعلام نرخ جدید برای اقلام مختلف شیرینی مشخص نیست.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید