جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرفرهنگی و هنریقصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای کتاب می‌شود

قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای کتاب می‌شود


قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای برتر که از سوی هیات انتخاب جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مرحله پایانی راه پیدا کرده‌اند، به قلم شرمین نادری، کتاب می‌شوند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «قصه زندگی من» شامل گزیده‌ای از آثار راه‌یافته به مرحله پایانی داوری بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است که به انتخاب نویسنده و به‌صورت اقتباسی گردآوری و منتشر می‌شود. مراسم رونمایی از این کتاب آذر امسال با حضور نویسندگان و قصه‌گویان کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه جشنواره بیست‌ویکم که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده، شامل روایت‌هایی از زندگی افراد است که در قالب ۹۰ ثانیه فیلم اجرا شده و در حال حاضر از طریق برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز» شبکه نسیم، سایت جشنواره قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir، اینستاگرام جشنواره با نشانی ghesehgooei و هشتگ «قصه_زندگی_من» و سایت آپارات به داوری مردمی گذاشته شده تا به بهترین آثار از نگاه تماشاچیان جایزه ویژه‌ای تعلق گیرد.

این قصه‌ها از سوی هیات داوران نیز داوری می‌شود تا به شش اثر برتر شامل سه اثر منتخب هیات داوران و سه جایزه قصه‌های منتخب مردمی در مراسم پایانی جشنواره که ۲۹ آذر ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود، لوح تقدیر و جایزه ویژه اهدا شود.

از شرمین نادری تاکنون کتاب‌های «زار»، «خانجون و کوچه پریون»، «خانجون و بوی ریحون»، «خانجون و خواب شمرون»، «ماه‌گرفته‌ها»، «فدایت شوم»، «اشرف جان و رویاهای شهریور» و «قمر در عقرب» منتشر شده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید