جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیفهرست مشاغلی که تعطیل می‌مانند اعلام شد

فهرست مشاغلی که تعطیل می‌مانند اعلام شد

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از هفته آینده صاحبان واحدهای صنفی گروه های شغلی یک و دو به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند مغازه های خود را باز کنند.

به گزارش رتبه آنلاین از خبرآنلاین، قاسم نوده فراهانی با اشاره به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از شنبه هفته آینده، ۱۵ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی گروه‌های شغلی ۱ و ۲ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند اما فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در تهران همچنان ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: مشاغل گروه ۳ شامل بوستان‌ها، مراکز تفریحی و مشاغل مشابه، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها (شامل بیرون بر نمی‌شود)، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، موزه‌ها، سینماها و تئاترها، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی پر برخورد، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی است.

وی افزود: گروه ۴ نیز شامل باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، باغ وحش و شهر بازی، مراکز آبی، استخر سر پوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی است.

نوده فراهانی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف تهران طی روزهای گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و از شهروندان و کسبه خواست دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به صورت کامل رعایت کنند تا تهران دوباره به وضعیت قرمز باز نگردد و بار دیگر مغازه‌ها تعطیل نشود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید