جمعه 31 فروردین 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیانتشاراتفرضیات ضمنی پول در یک دیدگاه کارائیبی

فرضیات ضمنی پول در یک دیدگاه کارائیبی

نگارنده: کریستین ساهادئو

تعداد صفحات: 253 صفحه

انتشارات: پلگریو مک‌میلان (ویرایش اول، 2018)

شابك: 3319770741-978

به گزارش رتبه آنلاین، از زمان بحران مالی، همه افراد به این آگاهی رسیده‌اند که نیاز دارند تا از لحاظ مالی، باسواد باشند. کتاب حاضر،‌ طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهد و به خواننده این اطمینان را می‌دهد که با درک فرضیات ضمنی افراد درباره پول و به‌طورخاص ایجاد تحول می‌تواند سبب مدیریت و رسیدگی اثربخش و مسئولانه نسبت به امور مالی فرد گردد. یکی از خطاهای عمومی آن است که فارغ‌التحصیلان تحصیلات دانشگاهی، از منظر مالی باسواد هستند یا صلاحیت تصمیم‌سازی مالی دارند. در واقع، آنها به طورخاص در معرض تصمیم‌های مالی غلط هستند زیرا بیشتر دانشجویان، دروس مالی را نمی‌گذرانند و بنابراین، دانش محدودی نسبت به امور مالی دارند. آموزش سوادآموزی مالی از طریق برنامه‌های تحصیلی مالی دانشگاهی، یکی از راه‌های توجه به امور مالی و فشار مالی در میان دانشجویان است.

این کتاب، عناصر کلیدی آموزش مالی را برای رفع دغدغه‌های فزاینده سطوح بالای وام، سوء استفاده از کارت‌های اعتباری، مالکیت منزل، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک و بازنسشتگی ارائه می‌دهد. فصل‌های مرتبط با کارآفرینی و برنامه‌ریزی کسب و کار، نقشه‌راهی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید ارائه می‌دهد.

کتاب حاضر، یکی از منابع عالی برای دانشجویان، افراد علاقمند به توسعه و بهبود درک خود از مسائل مربوط به پول و رفاه مالی، آموزگاران درگیر در آموزش‌های مالی، مشاوره و طراحی است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید