جمعه 10 فروردین 1403
خانهبازار پولی مالیبیمهطرح ویژه شعب کشیک نوروز۹۷ بیمه ایران رونمایی شد

طرح ویژه شعب کشیک نوروز۹۷ بیمه ایران رونمایی شد

طرح ویژه شعب کشیک نوروز ۱۳۹۷ در ساختمان مرکزی بیمه ایران و با حضور محسن پورکیانی ریس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، عباسعلی فراشیانی مدیر بیمه‌های اتومبیل، خسرو حقیقی پناه مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و شعب، همچنین مدیران استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، خوزستان و مازندران به‌صورت ویدیو کنفرانس رونمایی شد.

به گزارش رتبه آنلاین، در این جلسه پس از ارائه نقطه نظرات مدیران استانی و ستادی، مدیرعامل بیمه ایران با اعلام اینکه مشتری مداری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بیمه ایران است خاطرنشان کرد: در همه دوره‌ها رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی وجود داشته است اما اکنون با گسترش شبکه‌های مجازی این رقابت بیشتر از قبل شده است بنابراین باید مزیت رقابتی برای شرکت ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مزایای رقابتی بیمه ایران وجود خسارت سیار است و مدیران با انتخاب افراد کیفی و دادن آموزش‌های مناسب می‌توانند رضایت بیمه‌گذاران و زیان دیدگان را بیشتر جلب کنند.

پورکیانی با اشاره به خروج پرتفوی 1800 میلیارد تومانی بنیاد شهید از شرکت اعلام کرد با تلاش کارکنان و شبکه فروش توانسته‌ایم در آمار 11 ماهه، رشد مثبت داشته باشیم و این نشان‌دهنده مدیریت درست ریسک و خوب پرتفوی از طریق صدور سایر رشته‌های بیمه‌ای است.

در ادامه این جلسه خسرو حقیقی پناه با ارائه آمار عملکرد بیمه ایران در طرح سال گذشته افزود: طرح کشیک نوروزی طی 8 روز کاری از ساعت 8 صبح الی 13 صرفاً در رشته بیمه‌ای خسارت اتومبیل در واحدهای پرداخت خسارت شرکت در مراکز استان و شعب تخصصی پرداخت خسارت شامل مجتمع فاطمی، پایانه غرب، پایانه شرق، شعبه بعثت و اسلام‌شهر اجرا خواهد شد.

همچنین واحد پرداخت خسارت سیار در8 گروه در نقاط مختلف شهر و مبادی ورودی و خروجی با هماهنگی پلیس راهور مستقر و از ساعت 8 صبح الی 14 خدمات موردنیاز بیمه‌گذاران را ارائه خواهند نمود.

عباسعلی فراشیانی نیز در این جلسه از مدیران استان‌ها خواست تلاش کنند در این ایام با به‌کارگیری تمهیدات لازم در صورت وقوع حادثه، پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرارگرفته و برای جلب رضایت بیمه‌گذاران و زیان دیدگان خسارت وارده جبران و به‌حساب آنان واریز گردد و حتی‌المقدور از ارسال پرونده‌ها به ستاد جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود: برای این منظور با صدور بخشنامه‌ها، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است مدیران استانی اختیارات بیشتری برای تصمیم‌گیری داشته باشند.

فراشیانی با اعلام تلفن پیشخوان بیمه ایران با شماره 09668 از همه مردم درخواست کرد در صورت لزوم با این شماره تماس بگیرند تا به نزدیک‌ترین مراکز ارائه خدمات هدایت‌شده و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

08

09

10

منبع : اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید