پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیصعود دو کماندار کامپوند به یک شانزدهم نهایی جام جهانی/ راهیابی تیم...

صعود دو کماندار کامپوند به یک شانزدهم نهایی جام جهانی/ راهیابی تیم میکس به یک هشتم


در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیروکمان که در شانگهای چین در حال برگزاری است و در مرحله حذفی، کمانداران کامپوند کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که 2 کماندار راهی مرحله یک شانزدهم شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، در ادامه رقابت‌های تیروکمان جام جهانی در شانگهای چین، کمانداران کامپوند در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند و تنها اسماعیل عبادی و محمدصالح پالیزبان توانستند به مرحله بعد راه یابند.

در این رقابتها کمانداران کامپوند پس از استراحت در دور نخست مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند که نیما محبوبی با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۴۵ برابر کماندار چین شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

اسماعیل عبادی ۱۴۴ بر ۱۴۳ برابر نماینده چین تایپه پیروز شد. وی در مرحله یک شانزدهم برابر کمانداری از بریتانیا به رقابت خواهد پرداخت.

محمدصالح پالیزبان دیگر نماینده ایران با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۳ برابر کمانداری از قزاقستان به برتری رسید. وی در مرحله یک شانزدهم با حریفی از چین تایپه دیدار خواهد داشت.

در بخش بانوان نیز ویدا حلیمیان به مصاف کمانداری از چین تایپه به میدان رفت که با نتیجه ۱۴۶ بر ۴۱ برابر این کماندار شکست خورد و از دور مسابقات جام جهانی حذف شد.

همچنین در ادامه رقابت‌های تیم میکس کامپوند، تیم ایران با ترکیب ویدا حلیمیان و محمد صالح پالیزبان با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۴۵ برابر قزاقستان به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

کره جنوبی که در مرحله مقدماتی میکس کامپوند در جایگاه نخست قرار گرفت، حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید