سه‌شنبه 28 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیصدور مجوز افزایش سرمایه 314 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی...

صدور مجوز افزایش سرمایه 314 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها

بانک ملت در خرداد ماه و بر اساس گزارش ماهیانه این بانک موفق به تحقق 21 هزار و 807 میلیارد ریال درآمد از محل سود تسهیلات اعطایی شده است.

به گزارش رتبه آنلاین، همچنین در این ماه هزینه سود سرسپرده این بانک به 12 هزار و 335 میلیارد ریال رسیده است. سود تسهیلات نسبت به اردیبهشت ماه رشد در حدود 4 درصدی را نشان می دهد. هزینه سود سپرده نیز نسبت به فروردین ماه کاهش در حدود 1 درصدی را نشان می دهد. به این ترتیب در خرداد ماه مازاد سود تسهیلات نسبت به سود سپرده ها به 9.478 میلیارد ریال رسیده است که نسبت به اردیبهشت ماه تغییر محسوسی را نشان نمی دهد.
در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، سود ناشی از تسهیلات اعطایی با 8 درصد افزایش همراه بوده است و سود سپرده ها نیز با 12 درصد افزایش همراه بوده است. مازاد تجمیعی محقق شده در سه ماهه نخست امسال به 27.900 میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 7درصد افزایش را نشان می دهد.
همچنین بر اساس مجوز صادر شده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، این بانک مجوز افزایش سرمایه 314 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را دریافت کرده‌است. به این ترتیب سرمایه شرکت از 50 هزار میلیارد ریال به 207 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید