پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرشیر خانگی صاحبش را خورد/ عکس

شیر خانگی صاحبش را خورد/ عکس


بی بی سی خبر داد: در جمهوری چک یک مرد ۳۳ ساله به وسیله شیری که در خانه نگهداری می‌کرد، خورده شد.

به گزارش رتبه آنلاین از خبر آنلاین، مایکل راسیک یک شیر نر ۹ ساله و یک شیر ماده یک ساله داشت که بوسیله شیر نر خورده شد.

مسئولان شهری بارها درباره خطرات نگهداری از این دو شیر به این مرد هشدار داده بودند. پدر این مرد جسد او را در قفس شیر پیدا کردند. او به ماموران گفته در قفس از داخل به روی او بسته شده بود.

این دو حیوان که در دو محوطه جداگانه نگهداری می‌شدند، با گلوله پلیس از پای درآمدند.

سخنگوی پلیس روز سه‌شنبه (پنجم مارس) به رسانه‌های محلی گفت از پای درآوردن شیرها برای دسترسی به جسد مایکل «کاملا ضروری» بود.

مایکل راسیک، ۳۳ ساله، شیر نر را سال ۲۰۱۶ خریده بود و شیر ماده یک ساله را هم همین سال گذشته به حیاط پشت خانه‌شان آورده بود.

او پیش‌تر با مقام‌های محلی بر سر احداث محل نگهداری از شیرها در محوطه خانه خود اختلاف داشت و یک بار هم به علت جفت‌گیری غیرقانونی این دو شیر جریمه شده بود اما پرونده قضایی او با دولت محلی در چند ماه گذشته معطل مانده بود چرا که مایکل دیگر به هیچ مامور دولتی اجازه ورود به خانه‌اش را نمی‌داد.

همزمان نبود مرکز نگهداری جایگزین از این دو شیر و یافت نشدن هیچ مدرکی دال بر بدرفتاری با شیرها باعث شده بود که مقام‌های محلی نتوانند مجوز انتقال اجباری این دو شیر از خانه مایکل را دریافت کنند.

مایکل راسیک سال گذشته هم به صدر اخبار رسانه‌های جهان راه یافته بود؛ هنگامی که یک دوچرخه سوار با شیر ماده او تصادف کرد. این سانحه هنگامی روی داد که مایکل این شیر ماده را که در آن زمان یک توله بود با قلاده برای پیاده‌روی به خیابان برده بود.

در جریان آن سانحه که با مداخله پلیس همراه شد ماجرا در حد یک تصادف رانندگی خاتمه یافت.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید