پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرفرهنگی و هنریشکایت محمدرضا شجریان از صدا و سیما به دادگاه تجدیدنظر رسید

شکایت محمدرضا شجریان از صدا و سیما به دادگاه تجدیدنظر رسید

در پی شکایت محمدرضا شجریان از صدا و سیما مبنی بر پخش بدون مجوز آثارش و همچنین رد شکایت از طریق دادگاه بدوی، اکنون این پرونده به دادگاه تجدیدنظر رفت.

به گزارش رتبه آنلاین از بااقتصاد، شکایت محمدرضا شجریان، هنرمزند آواز ایرانی از صدا و سیما برای رسیدگی به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شد.

وکیل مدافع شجریان روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به محاکمه غیابی یکی از متهمان پرونده، حکم دادگاه از طریق انتشار آگهی ابلاغ شد و به همین خاطر ارسال پرونده به دادگاه تجدیدنظر، زمان برد.
این وکیل دادگستری اظهار داشت: بر همین اساس و با توجه به سپری شدن موعد قانونی در ابلاغ حکم از طریق آگهی، به تازگی پرونده با اعتراض موکلم به حکم دادگاه بدوی که شکایت او را از صدا و سیما به خاطر پخش بدون مجوز آثارش رد کرده، به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شده است.
آقاسی با بیان اینکه هنوز پرونده در دادگاه تجدیدنظر تعیین شعبه نشده است افزود: باید ببینیم دادگاه تجدیدنظر پس از تعیین شعبه، وقت رسیدگی تعیین می کند یا بدون حضور طرفین دعوا، تصمیم می گیرد.
13 شهریور امسال بود که وکیل مدافع شجریان به ایرنا گفت: شعبه 1060 دادگاه کارکنان دولت، پس از گذشت 9 سال از طرح شکایت موکلش از صداوسیما مبنی بر پخش بدون مجوز آثار، شکایت وی را رد کرده و گفته انتشار این آثار در رسانه ملی موجب شهرت شجریان شده است.

منبع: ایرنا

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید