جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریشهرهای ایران آخر هفته پر بارشی را دارند/ تهران از پنج‌شنبه عصر...

شهرهای ایران آخر هفته پر بارشی را دارند/ تهران از پنج‌شنبه عصر بارانی‌ است

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز با گذر موج تراز میانی جو در مناطقی از غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، بخش‌هایی از شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین، فردا (۳ اسفند ماه) با تقویت سامانه بارشی گسترده بارش‌ها نیمه غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، شرقی، بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور را فرا می‌گیرد. بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف و در برخی مناطق جنوبی همراه با رعد و برق خواهد بود.

وظیفه افزود: روز جمعه (۴ اسفند ماه) در اغلب مناطق کشور به جز بخش‌هایی از جنوب شرق، بارش باران، برف و وزش باد پیش بینی می‌شود. بارش در مناطقی از غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز و مناطقی از شمال شرق کشور از شدت بیشتری برخوردار است. همچنین در این روز در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی خلیج فارس اظهار کرد: طی سه روز آینده در نیمه غربی خلیج فارس وزش باد شدید و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و در این مدت سواحل خوزستان و بوشهر مواج و متلاطم خواهد بود.

وظیفه در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳ اسفند ماه) ابری همراه با غبار محلی در بعد از ظهر با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز به ترتیب به ۱۶ و ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان تهران جمعه ( ۴ اسفند ماه) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای این روز ۱۵ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

236 42

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید