شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبرشطرنج‌بازی سرمربیان سرخابی ادامه دارد

شطرنج‌بازی سرمربیان سرخابی ادامه دارد

سرمربیان استقلال و پرسپولیس در تقابل با یکدیگر به سر می‌برند.

به گزارش رتبه آنلاین، عرفان حاج بابایی: همه چیز از لگد جباروف شروع شد. لگدی که مشخص نشدآخر از روی عمد بوده یا اتفاق. هرچه بود آتش تنشی تازه در روابط استقلال وپرسپولیس را شعله ور کرد.هنگامی که کمیته انضباطی از کنار فرود خطرناک جپاروف روی کمر بازیکناستقلال خوزستان عبور کرد، فریاد برانکو بلند شد و از کمیته انضباطی انتقاد کرد کهچرا اقدام به محرومیت ستاره ازبک استقلال نکرده.

برانکو در حالی در خصوص استقلال و بازیکنش اینگونه بی پرده صحبت کردکه کمتر سابقه داشته یکی از مربیان سرخابی اینگونه در مقابل تیم رقیب موضع بگیرد.برخلاف انتظارات، استقلالی ها وارد بازی سرمربی سرخ ها نشدند و تقریبا هیچ گونهپاسخ رسمی ای به اظهارات برانکو ندادند.

با این حال کمیته انضباطی پس از این صحبت ها، پرونده جپاروف را بهجریان انداخت و در ابتدا با صدور دستور موقت که در نوع خود بسیار عجیب بود، درنهایت حکم به محرومیت یک جلسه ای هافبک استقلال داد.

به نظر می آمد بازی ای که برانکو طراحی کرده بود، حالا جواب داده چونتنش و حواشی جای خود را در تیم رقیب پیدا کرده بود.محرومیت جپاروف استقلالی ها رابسیار عصبانی کرد و باعث شده آن ها در فضای مجازی حملات تندی را علیه سرمربیپرسپولیس،کمیته انضباطی و حتی برنامه نود ترتیب ببینند.

بعد از اینکه بالاخره جپاروف محروم شد، استقلالی ها سکوت را جایزندیدند و وارد بازی شطرنجی شدند که برانکو حرکت اول آن را با ظرافت و دقت انجام دادهبود.بلافاصله فیلم هل دادن داور چهارم توسط برانکو در بازی پرسپولیس ونفت، در رسانه های استقلالی دست به دست چرخید. همچنین برخورد شدید وحید امیری بابازیکن نفت.

ویدیوهایی که به مدارکی علیه پرسپولیس تبدیل شد تا شاید کمیتهانضباطی برای سرخ ها هم حکم محرومیت صادر کند.روز پنجشنبه اما حرکت هجومی سرمربی پرسپولیس، با پاسخ همتای استقلالیاش همراه شد.

وینفرد شفر پس از سکوتی چند روزه در خصوص صحبت های برانکو، درکنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا، تعارف را عملا کنار گذاشت و به صراحتدر خصوص برانکو گفت:«  ظاهرا این آقا (برانکو) رییس جدید کمیته انضباطی است! آنقدرمسئله جپارف را بزرگ کردند و مرتب خطای او را پخش کردند که این بازیکن محروم شود.آیا برانکو درباره تکل وحید امیری که روی ساق بازیکن نفت رفت، حرفی زد؟»

فعلا در این بازی، شفر و برانکو 1-1 هستند. یک حملهو یک پاسخ. حالا ادامه پیدا کردن این شطرنج بین سرمربیان آبی وقرمز احتمالا به زودی حرکت جدیدی خواهد داشت که از سوی آقای پروفسور است! حرکتی که می توان در کنفرانس خبری بعد از بازی با سیاه جامگان منتظر آن بود.مگر اینکه کسی زیر همه مهره ها بزند و به این بازی که دودش فقط و فقط در چشم دو تیم مدعی پایتخت می رود پایان بدهد.

 

254 41

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید