پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزششمین عرضه اولیه امسال در بورس تهران

ششمین عرضه اولیه امسال در بورس تهران


در آخرین روز معاملاتی این هفته یک شرکت جدید در بورس تهران عرضه اولیه خواهد شد. در صورتی که این عرضه با موفقیت انجام شود این ششمین شرکتی است که در سال جاری قسمتی از سهام خود را در بورس عرضه اولیه کرده است.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، چهارشنبه این هفته (۲۲ اسفند) قرار است ۱۰ درصد از شرکت تأمین سرمایه نوین معادل ۷۰۰ میلیون سهم در بورس تهران عرضه اولیه شود.

این شرکت در بخش «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی» گروه «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی به جز تأمین وجوه بیمه و بازنشستگی» و طبقه «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری های مالی طبقه‌بندی نشده در جای دیگر» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “تنوین” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

هر کد حقیقی یا حقوقی می‌تواند ۳۰۰۰ سهم در این عرضه اولیه سفارش دهد. حداقل قیمت این سهم ۲۱۰ تومان و حداکثر قیمت ۲۲۰ تومان تأمین شده است و کشف قیمت در این بازه صورت می‌گیرد.

از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون پنج شرکت در بورس تهران عرضه اولیه شده‌اند که با عرضه سهام شرکت تأمین سرمایه نوین، این تعداد به شش شرکت خواهد رسید. تأمین سرمایه نوین سومین شرکت تأمین سرمایه است که در بورس عرضه اولیه می‌شود.

پیش از این تأمین سرمایه امید و تأمین سرمایه لوتوس پارسیان در بورس عرضه شده بودند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید