جمعه 31 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیشرکت صنایع شیمیایی غفاری زیر ذره‌بین رتبه‌بندی

شرکت صنایع شیمیایی غفاری زیر ذره‌بین رتبه‌بندی

در راستای بهبود رتبه بندی شرکت‌های فعال در اقتصاد ایران جلسه بازدید شرکت صنایع شیمیایی غفاری  8 خرداد ماه 98 در محل آن شرکت برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، در این جلسه رتبه اولیه شرکت از سوی مجری رتبه بندی و با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ارایه شد.
مطابق اعلام  گروه پارسیان هوشمند که مجری این رتبه بندی است، امکان بهبود رتبه شرکت صنایع شیمیایی غفاری وجود دارد و این شرکت با ارائه  مستندات تکمیلی می‌تواند برای بهبود و نهایی شدن رتبه،  دبیرخانه رتبه بندی را یاری کند.

گفتنی است در این جلسه فرشید شکرخدایی مدیرعامل، حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره و پریسا فرمانی مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

 

 معرفی شرکت

صنایع شیمیایی غفاری در سال 1343 توسط محسن غفاری قاضی سعید تاسیس و راه اندازی شده است. این شرکت با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، واحدکنترل کیفی و لابراتوارهای فرمولاسیـون پیشرفته، واحد تحقیق و توسعه بر پایه دانش و تجربه و با کادر متخصص و مجرب ، این سازمان را به معتبر‌ترین تولیدکننده صنایع شیمیایی در خاورمیانه بدل ساخته است.

نقطه آغازین این کمپانی، تولید چسب های دوقلوی غفاری بوده که در سال‌های فعالیت خود، با توسعه و پیشرفت روز افزون و به کارگیری فناوری‌های نوین،محصولات متنوعی بر سبد کالای خود افزوده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کرده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید