چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبرفرهنگی و هنریسونی ۹۵ میلیون دلار خرج فیلم تازه تارانتینو می‌کند

سونی ۹۵ میلیون دلار خرج فیلم تازه تارانتینو می‌کند

کمپانی سونی امتیاز اکران فیلم تازه کوئنتین تارانتینو را در رقابتی سخت با کمپانی‌های پارامونت و براداران وارنر از آن خود کرد.
سونی برای به دستآوردن امتیاز اکران جهانی فیلم تازه کوئنتین تارانتینو، امتیازات بسیاری به خالق«پالپ فیکشن» داده است.

به گزارش رتبه آنلاین،در قرارداد میان تارانتینو و سونی به فیلمساز درزمینه‌های مختلف اختیار کامل داده شده است. علاوه بر این سونی متعهد به تامینبودجه 95 میلیون دلاری تولید فیلم است.

کوئنتین تارانتینو فیلمساز گزیده‌کاری است او تاکنون هشت فیلم ساخته و برای ساخت نهمین اثر سینمایی خود دست به کار شده است. او تاپیش از این اغلب با هاروی واینستین تهیه‌کننده بزرگ هالیوودی کار می‌کرد و اغلبآثارش را با او می‌ساخت اما پس از رسوایی بزرگ واینستین، تارانتینو در فیلم تازه‌اشسراغ کمپانی هالیوودی دیگری رفت.

به گفته کارشناسان، با توجه به قراردادتارانتینو با سونی و سهم بزرگ او از فروش فیلم، کمپانی سونی تنها در صورتی ضرر نمی‌کندکه فیلم در جهان بیش از 375 میلیون دلار فروش داشته باشد.

هنوز هیچ بازیگری به پروژه تازه تارانتینو ملحقنشده است اما نام‌های بزرگی چون برد پیت، لئوناردو دی‌کاپریو و مارگو رابی ازگزینه‌های اصلی بازی در این فیلم به شمار می‌روند.

کمپانی سونی در سال 2012 کار اکران بین‌المللی فیلم «جنگوی آزاد شده»را برعهده داشت. «جنگوی آزاد شده» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم کارنامه کاریتارانتینو در سراسر جهان بیش از 425 میلیون دلار فروش داشت.

پیش از این اعلام شده بود داستان فیلم تازه تارانتینو در اواخر دهه 60 میلادی روی می‌دهد و بهگونه‌ای داستان واقعی چارلز منسون و قتل شارون تیت را در بر می‌گیرد.

منبع: هالیوودریپورتر/ 18 نوامبر

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید